Mindenki tegye a szívére a kezét és vallja be őszintén, hogy bizony eljátszott már a gondolattal, hogy nyerni fog a lottón. És azzal is, hogy ezt az összeget mire költi, kivel osztja meg a hírt, hogy nyert és a többi. Még akkor is eszébe ötlött, ha történetesen sosem vett lottószelvényt.

Nos, a Szerencsejáték Zrt. tuti nem belőlem fog meggazdagodni, mert ad hoc szoktam lottót és sorsjegyet venni. Ez utóbbin a legnagyobb nyereményem egyszer volt 3.000,-Ft, szóval én sem lettem gazdag, de azért a kicsinek is örülök.

De most eljött a nagy pillanat! Olyan történt velem, ami még sosem. És igen, én úgy döntöttem, hogy megosztom veletek, kedves olvasóim, hogy ti is tudjatok az örömömben osztozni.

Fontolgattam, hogy írjam, ne írjam, kiposztoljam, ne posztoljam, de győzött az eufória a józan ész felett. Nem gondolom, hogy ettől majd most megszaporodnak az irigyeim, a barátaim, nem hiszem, hogy előkerülnének sosem látott rokonok, vagy bárminemű fenyegetést kapnék, esetleg különböző szervezetek, befektetési tanácsadók az ajtóm előtt kilincselnének, hogy náluk lesz biztonságban a pénzem, s azt hiszem a hétköznapok ez után is úgy fognak telni, mint eddig.

De!

Tudja meg ország-világ, hogy NYERTEM!!! Igen, végre, valahára ez a pillanat is eljött. Megéltem és megértem, hogy az 5-ös lottón oly hosszú idő után lássam a számaimat feltűnni. Hiszem, hogy ez a pillanat előbb-utóbb mindenki életébe eljön, aki kellően kitartó. Izgultam, hogyne izgultam volna, mikor az elsőt kihúzták, aztán mikor a  második számom is megjelent, már tudtam, hogy sínen vagyok! Ez így, az eltalált két számmal pontosan 1370,-Ft-ot ér! :) Azt hiszem a jövő héten is veszek egy szelvényt! ;)

 

Szerző: Berill Shero  2016.02.20. 23:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr898369382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása