Veszprémben valamikor utoljára középiskolás koromban voltam, s már el is felejtettem mennyire szép a város. :)

Nemrégiben sikerült egy remek hétvégét eltöltenem a Betekints Hotelban (www.betekints.hu). A szállodában a kiszolgálás kitűnő, a wellness részlegben pedig mindenki megtalálja a neki megfelelő helyet a lazulásra, főleg, ha az ember megkóstolja a koktélokat is. ;) Egyébként először nem is oda akartunk menni, mert a képek alapján annyira nem tetszett a hely, viszont miután megtekintettük megfogott. Főleg, hogy a személyzet is VENDÉGként, így nagy betűvel bánt velünk, holott nem volt biztos, hogy náluk szállunk meg. 

Városi sétánk során megmásztuk a várhoz vezető lépcsőt, a dombról frenetikus kilátás nyílt a Viaduktra és az alattunk elterülő városra. Mindent magunknak fedeztünk fel, az idő is kegyes volt, nem sütött a nap, de legalább nem esett az eső. 

A látnivalók közül azt sajnáltam, hogy a Tűztoronyba nem lehetett bemenni, de az óváros hangulata kárpótolt ezért a hiányosságért.

A Mackó cukrászdát tudom ajánlani azoknak is, akik a cukormentes süteményeket kedvelik, én is találtam magamnak megfelelőt, oly annyira, hogy másnap is ettünk egyet, illetve még az útra is vásároltam. :)

Mielőtt az állatkertet meglátogattuk volna, a Séd patak partján tettünk egy sétát. Vasárnap délelőtt is több sportolóval találkoztunk, Veszprém pedig kedvez a gyerekeseknek is a rengeteg jól felszerelt játszótérrel. Nekem a Mesepark volt a kedvencem. A játszótér mellett vezet fel a kilátóhoz a 189 lépcsőből álló sétaút, azt azért megszenvedtem. Kár, hogy a kilátó egyik oldala előtt fenyőfák magasodnak, így nem teljes a panoráma.

Az állatkert nagyon nagy területen fekszik, s még úgy is élvezhető volt, hogy az állatok egy része nem volt kiengedve. A majmok egy csapata rikácsolt, a hím oroszlán lerendezte a nőstényeket, többször is hallatta a hangját. Élmény volt. :) 

Sajnáltam, hogy haza kellett jönni. Képek újabb bejegyzésben majd...

Szerző: Berill Shero  2015.03.19. 13:44 Szólj hozzá!

Címkék: útitárs

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr387271695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása