Újabb tapasztalatok...

Miért van az, hogy:

1. Aki már egyszer látta az ember lányát, negatív kritikával illette, elküldte oda, ahova... újra és újra megnézi az adatlapot?

2. Paraméterek világosan leírva. Saját és a leendő delikvensé is. Van aki viszont fejben lemozizza, hogyan is nézne ki egy beszélgetés, s küld egy ilyesmi üzenetet:

"Szia! Sajnálom, hogy nem vagyok Neked megfelelő." - akkor ezt meg is beszéltük. Szerintem :).

3. Üzenet:

"Szia! Balázs vagyok...." - jó és?! Én meg Gizi. De ezt úgyis tudja, ha már egyszer nekem írt, nem?!

4. Levélváltósdi

Emberünk külföldi kiküldetésben van, nőt hónapok óta nem látott, mindegy mit írsz neki, csak és kizárólag a szex jut mindenről eszébe. 50 egy mondatos levélváltás után se vagytok előbbre, nem tudsz róla semmit. Ő se rólad, de valószínűleg ez nem is érdekli... Majd mikor megírod neki, hogy nőként simán el tudsz vonatkoztatni a szextől, illetve akár hónapokig is el vagy nélküle, akkor soha többet nem ír.... :)

 

Szerző: Berill Shero  2015.01.06. 19:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr906995193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása