Kicsit átfogalmazva:

Természetesen a járatszámok megváltoztatva, az indulási időkkel együtt, az állomásneveket azért pontoztam ki, mert ez ma Magyarországon bárhol előfordulhat... Kivastagítom a MÁV válaszából a közhelyeket. 

Az utas levele:

Tisztelt Címzettek!

A reggeli mintegy 90 perces késést követően (eredetileg 6:13-as zónázó) miért kell még a délutáni vonatoknak is késni (16:01)?

Hajtanak az egy nap alatt egy évet is tudunk csúszni világrekordra? És ezért még fizetni is kell? Ez a pofátlanság netovábbja!

Amit ma láttam: hozzá nem értés, fejetlenség, felkészületlenség, tanácstalanság. Ez a mai magyar vasút? Reggel egy értelmes mondatot nem volt képes kipréselni magából a vasutas ...-on.

BOTRÁNY!!!

Üdvözlettel: az utas

Erre a MÁV válasza:

Társaságunk több vezetőjének, valamint ügyfélszolgálatunknak küldött levelét köszönettel vettük. Felvetései kapcsán vizsgálatot kezdeményeztünk és illetékességből az alábbiakról tájékoztatjuk:

Elsősorban szíves elnézését kérjük a vonatkésések és a kellemetlen utazás okozta kellemetlenségekért. Utazásának napján, a reggeli órákban X állomás vonatkozásában a vonatforgalom lebonyolítását több, előre nem látható tényező befolyásolta.

A X állomás átépítési munkálataival összefüggésben felsővezetékkel kapcsolatos problémák léptek fel, emellett az EuroCity egyik kocsija füstölt, melyet X állomáson kellett kisorozni a vonatból, ami az állomás egyetlen – a forgalom lebonyolítására a pillanatnyi helyzetben igénybe vehető, átépítési munkálatok által éppen nem érintett – vágányának hosszas foglaltságát okozta. Reggeli járataink a fenti problémák együttes hatásának folytán késtek, sajnos több személyvonatot lemondani kényszerültünk, a zónázó járatokat (az Ön által utazásra igénybe vett 1111-es számú járatunkat is) a várakozó Utasok elszállítása érdekében állítottuk meg minden állomáson és megállóhelyen, mely így bár a vonatnak sajnos késést okozott, de az Utasok eljutását lehetővé tette.

A felsővezetéki probléma helyreállításának időszakában, illetve a fentiekben említett rendkívüli kocsikisorozás alatt vonatok érkezése/indulása bizonytalan volt, a rendkívüli helyzetben felmerült számos változó és probléma komoly kihívás elé állította a munkatársakat, a tapasztalt tájékoztatási hiányosságok is ebből fakadtak, mely kapcsán szíves elnézését egyben megértését kérjük.

A délutáni utazásához igénybe vett, 2222-es számú járatunk 10 perces indulási késése azonban már nem függött össze az előzőekben részletezettekkel, egy délutáni műszaki okok miatt szükségessé váló szerelvényforduló-változtatásra vezethető vissza. A változtatás eredményeképpen a 2222-es számú (indul 16.01 vonat a 15.57-kor beérkező járat szerelvényéből került kiállításra, mely szerelvény az indulás előtt szükséges forgalmi-technológiai műveletek elvégzése után, 10 perces késéssel indult X állomásra.

Az átélt késések kapcsán ismételten elnézését kérjük, egyben bízunk benne, hogy a jövőben egyre inkább eleget tudunk tenni a pontossággal kapcsolatos jogos elvárásainak.

Megkeresését köszönjük.

Nos, ezeket az üzenetváltásokat szinte minden egyes napra lehetne modellezni. Mert a vasút már csak ilyen. Közfelháborodást okozó. És ahogy az utasok egyre ingerültebbek, úgy lesz a MÁV válasza is egyre agresszívabb. Legközelebb csemegézek abból is. :)

Szerző: Berill Shero  2014.09.28. 14:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr836723909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása