Ki ne nézné? Szerintem a csajok is, ha egy kicsit szeretnének közelebb kerülni a foci rajongó párjukhoz.:) Na meg persze, ha elég nagy tv-je van az embernek és jól kivehetők rajta a labdát kergető jóképű fazonok! :)

Sőt! Mi házi fogadásokat kötünk. A tét, ha én nyerek, hogy a vesztes elvisz az állatkertbe. :) Elég kevés a pont különbség, de azért optimista vagyok. 

Mondjuk a nyitás nem volt szép. Nem gondoltam volna, hogy a spanyolok mindjárt az elején kiesnek és arra sem számítottam, hogy a németek ilyen csúfos vereséget mérnek a brazilokra. Most már így egy nappal a vége előtt adott a kérdés, hogy Argentína, vagy Németország nyeri-e a világbajnokságot? 

Direkt nem olvastam semmilyen szakirodalmat hozzá, de ma, ebben a pillanatban úgy gondolom, hogy a németek lesznek a világbajnokok. Holnap meg esetleg írhatok új posztot arról, hogy miért lőttem ennyire mellé! :)

Ma meg szerintem a brazilok összeszedik magukat és mondjuk 2:1-re verik a hollandokat. Ám bármi is lesz az eredmény, eseménydús játékban reménykedem! :)

Nektek meg nincs más dolgotok, mint nekem szurkolni, hogy az állatkertbe menjünk! :)))

Szerző: Berill Shero  2014.07.12. 18:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr1006503329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása