Az egyik reggel még meditáltam rajta, hogy vajon a hosszú szövetkabátot vegyem-e fel, vagy inkább a dzsekit, mert ónos esőt mondtak.

Úgy döntöttem, hogy legyen a dzseki, bár a szövetkabát stílusban jobb lett volna, de nem akartam megkockáztatni, hogy bemutatok az úton egy sziruett-piruetett, aztán annyi a kabátnak.

Nem is volt semmi gond estig. Hazafelé mámorosan (örömtől) lépkedtem a vizes járdán. Aztán egyszer csak alám csúszott egy nagy, összefüggő jégfelület. Én is csúsztam. Hajszál választott el a leszúrt Rittbergertől! :D

Szerző: Berill Shero  2012.12.20. 09:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr314967299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása