Képzeljétek szabadidős tevékenységeim száma eggyel szaporodott! Köszönhetően a páromnak. Ugyanis Kedvesem nagy horgász, s titkon remélte, hogy engem is sikerül elcsábítania.

Azt viszont álmában sem gondolta volna, hogy még érdekelni is fog a dolog. Pedig így lett. Nem mondom, mikor első alkalommal magyarázta a horgokat és a csalikat, egy kicsit zsongott a fejem, lévén, hogy ő nagyon otthon van benne, én meg azt sem tudtam ki-kivel van.

Persze az első horgászatot izgatottan vártam, kezdett rám is ragadni a többiek jókedvéből. Sok-sok előkészület után egyszer csak elindultunk. Előtte volt dara készítés, búza főzés, mert a srácok be akartak etetni.

Úgy is lett. Ez a tevékenység megelőzött mindent. A cuccok kipakolása csak ez után következett. Aztán vártuk a pillanatot, ami elég gyorsan el is jött. Olyannyira, hogy némi útmutatással én húztam ki az idei első halat. Egy négy és fél kg-os pontyocskát. Aztán sorban jött a többi. Ígérem, hogy a következő horgászos posztba majd teszek képet is.

Ez a siker meghozta a kedvemet, meg persze az is, hogy szakszerű utasítások mellett el sem tudtam volna rontani.

Az első halra pedig inni kell. :) Ez is megtörtént, egészen addig, hogy lettek bajok. :) De a horgászparton történtek maradjanak titokban. :)))

Folyt köv.

Szerző: Berill Shero  2012.06.19. 11:27 Szólj hozzá!

Címkék: horgászás

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr44586731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása