Kedves Mindenki!

Engedjétek meg, hogy én is belevauzzak a blogba. 

Igazi nevem nem írhatom le, de aki ismer, úgyis tudja ki vagyok, itt pedig Trudiként fogok nektek írni. Remélem, sokan fogtok olvasni!

Elöljáróban annyit rólam, hogy törzskönyvezett, remek családból származó kislány vagyok, most kerültem új gazdimhoz, akinél nagyon szeretek lenni, hiszen tágas udvarom, nagy kennelem van! Gazdimat nagyon-nagyon szeretem, mert sokat játszunk és mindig kitalál nekem mindenféle feladatokat. Persze szabályokat is tanulnom kell, meg egy csomó új helyzetet, embereket, állatokat, de igyekszem odafigyelni és mindent jól megjegyezni.

Úgy gondoltam, hogy folyamatosan mellékelek magamról és kalandjaimról néhány képet, fogadjátok őket a beszámolóimmal együtt szeretettel! :)

Trudi

Szerző: Berill Shero  2012.06.02. 19:19 Szólj hozzá!

Címkék: kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr244561640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása