Valamelyik este a Vár alatti klassz kis pubban múlattuk az estét. Dr. Kőszegi Zsuzsával ketten úgy voltunk meghívva, hogy nem is azon az osztályon vagyunk. Természetesen nekünk sikerült a legkésőbb odaérni, de mivel számítottak ránk, így akadt hely is.

Nem sokat beszélgettünk még, mikor elballagtam a mosdó irányába. Egy magányos fazon üldögélt egy pohár bor társaságában az egyik asztalnál. Összenéztünk, majd folytattam utatmat. Törtem a fejemet, hogy vajon tényleg ismerem-e, vagy valakire hasonlít. Mivel ő sem köszönt, én sem.

Visszültem az asztalunkhoz, s egyszer csak beugrott! Dr. Johnny ült ott személyesen. Ám mire odamehettem volna hozzá, már régen túl volt árkon-bokron.

Persze nem értem... Anno arról volt szó, ha újra Magyarországon lesz, majd keresni fog. Úgy látszik mégsem voltam neki annyira jó idegenvezető.... :)

Szerző: Berill Shero  2011.11.05. 10:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr213307170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása