Idén még nem sokszor, de azért már előfordult, hogy abban mentem dolgozni.

Összefutottam a nagyfőnökkel. Megállít, méreget, nézeget, majd megjegyzi, hogy sosem látott még szoknyában. Mondom neki, hogy pedig szoktam.

Ő: Új pasi van a dologban?

Én: Még régi se. :) Magamnak akarok tetszeni.

Mondja, hogy ez helyes, aztán egyszer csak odatol az orrom elé egy szatyrot, hogy szagoljam meg.

Mondom neki, hogy jó illata van a kolbásznak.

Ő: És ha tudnád milyen kemény!

Mesélem a szitut egy ismerősnek, aki aztán tovább szőtte a történetet. Szerinte meg kellett volna fognom, jól összenyomogatni, aztán mondani neki, hogy "ez neked kemény?" :)))

Aztán persze elképzeltem a munkahelyi pletykát:

"Hallottátok, hogy BS megfogta XY kolbászát?! És egyáltalán nem is volt kemény..."

Egy szép napon újra szoknyában mentem. Dr. Jogerős jól megnézett. Alex-szal és Régivel kitaláltuk, hogy akkor újra adjunk az érzésnek, már olyan rég húztuk az agyát. Régi már egy irodában van Jogerős Palinkkal, s ahogy beléptem az irodába sóhajtott egy nagyot, s egy mozdulattal behúzott az ölébe. Én persze próbálkoztam tiltakozni, de Régi jár gyúrni, erősebb nálam. :) Jó hangosan megjegyezte, hogy felizgattam. Jogerős már csóválta a fejét, s közölte, hogy hagyjuk meg ezt munkaidő utánra.

Erre a végszóra jelent meg az ajtóban Nagy Hódító Alexander. Ő meg úgy csinált, mint aki megsértődött azon, hogy egy ilyen szituban talál.

- Így akarsz velem kijönni? Ezért hízelegtél nekem egész nap? Hogy aztán meg Régivel kezdjél? Döntsd már el melyikünket akarod!

- Nem tudok választani. Úgy nem lesz jó, mint a múltkor? Hogy egyszerre mindkettőtökkel... - itt elharaptam a mondatot, mintha freudi elszólás lett volna.

Jogerős felkapta a fejét, Régi és Alex csóválták, s mielőtt kitört volna a röhögés Alex kilépett az ajtón, én meg úgy rohantam utána, mintha ki akarnám engesztelni. :)

Régi mondta, hogy dr. Jogerős Pál még jó darabig cöcögött és hümmögött magának. :)

Szerző: Berill Shero  2011.05.30. 02:16 1 komment

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr702917987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micicica 2011.05.30. 23:01:22

Teeee... rosszéletű! Egyszerre két pasival?! Nahát! Meg cöcc és hümm. :)
süti beállítások módosítása