A történeti hűség kedvéért meg kell említenem, hogy mi lett Szimpatikus pasival.

A nyakamat mertem volna rátenni, hogy nem fog válaszolni a nem épp kedves hangúra sikeredett emailemre. Óriásit tévedtem! Pár nap múlva kaptam egy emailt, a lényege az volt, hogy sajnálja, hogy csak így eltűnt és hogy nem miattam nem találkoztunk, mert én semmi olyat nem tettem, mondtam, ami ezt indokolta volna, hanem ő döntött így. Azt is megkérdezte, hogy mivel bántott meg, mert bármi is az, nagyon sajnálja, nem állt szándékában.

Ettől persze nem lettem okosabb, úgyhogy kapott egy hosszabb levelet, melyben kifejtettem neki a miérteket. És feltettem néhány nagy kérdést. Erre is jött válasz, sőt, felhívott telefonon! Majd egy fél órát beszéltünk, aminek az volt a lényege, hogy az ellenem elkövetett merényletről nem is tudott. Őszinte megdöbbenéssel a hangjában fejezte ki sajnálatát és nem tetszését. Nos, én sem kerteltem, elmondtam mit gondolok a kapcsolatáról, meg úgy amúgy is. S kértem, hogy mielőbb jelentkezzen.

Ez meg is történt. Megbeszéltünk egy találkozót. Valahogy sejtettem, hogy válaszokat nem fogok kapni, de kíváncsian vártam.

El is jött a nap, figyelmes volt, kedves, s szerintem kb. 6 km-t sétáltunk. Közben persze egy csomó mindenre nem tudott (nem akart?!) válaszolni. Én megkérdeztem tőle, hogy mit jelentek neki, hova tesz az életében, milyen szerepem van? Azt mondta csupa nehezet kérdezek. Mondtam neki, hogy én mindig nehezet kérdezek, de ne terelje el a témát, várom a válaszát. Persze csak nem kaptam meg. Inkább visszakérdezett, hogy nekem ő mit jelent? Nem tudom mire számított, de közöltem vele, hogy nekem erre meg van a válaszom, gondolja végig, akarja-e hallani.

Egy darabig minden másról beszélgettünk, majd mondtam neki, hogy én mindenképp el fogom mondani, amit gondolok, érzek. Elmondtam neki, hogy fontos nekem, hogy egyre közelebb érzem magamhoz, hogy egy csomó dologért tudok lelkesedni, de az emberek esetében ez csak akkor jó, ha nem illúziókat kergetek... És éppen ezért talán megérti, hogy sérülni semmiképp sem szeretnék.

Azt válaszolta, hogy erről még beszélünk, s hogy keresni fog...

Legyen úgy! Jobb a biztos kikosarazás is, mint a hiú remények.

Szerző: Berill Shero  2010.11.15. 05:38 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr582431773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nagy Ő 2010.11.16. 09:58:13

Sérülni egy ártatlan hét éves kisfiú sem szeretne, aki nap mint nap várja haza apukáját. Továbbá egy feleség sem szeretne sérülni aki még midig szereti a férjét akivel nagyon sok mindent leküzdöttek együtt (munkahely, betegség, halál) és van köztük egy kapocs, mely soha nem múlik el.
Légyszives próbálj meg kilépni az életünkből, ha van egy kis erkölcsi tartás benned és keress egy hozzádillő egyedülálló pasit!!!!!!!!!!

Berill Shero 2010.11.16. 22:26:06

@a nagy Ő: Kedves Nagy Ő! valakivel keveresz. a hsz-edet nem törlöm, hiszen nem ismerjük egymást, s a szabad kommentelés nem tiltott. Fogalmam sincs hogyan keveredtél az én blogomra, s miért gondolod,hogy a párodhoz bármi közöm van, de remélem sikerül a problémáitokat megoldani.
süti beállítások módosítása