A címben szereplő témát direktbe a végére hagyom.

Öreg vagyok én a sportoláshoz... Avagy nem mindig jó, ha az álmok teljesülnek. Először essék szó az enyémről. Alig vártam, hogy a hoki kori után legyen egy gyönyörű, hófehér, novi csentó, 3 csatos Roces korim. Az álom teljesült a barátaim jóvoltából. Azóta átkozom magam... Ugyanis ez a dög azóta is feltöri a lábam. Pedig már nem most kaptam... És mivel még szenilis is vagyok vénségemre, egy ehhez kísértetiesen hasonló közlést megeresztettem kb. 1 hónapja... De legalább látszik, hogy nem hazudok. :D

A Kedves BARÁTAIM, így csupa nagy betűvel olyannyira jó fejek, hogy míg én a jeget koptattam, ők beültek a büfébe, majd együtt mentünk kajálni. A pályán a társaságból 3-an voltunk. Esés nélkül megúsztuk, és jó alkoholistához illően már az első kör után kértem a forralt boromat. :D Meg is lett az eredménye.... Szerintem ez valami pancsolt lőre volt, mivel azóta fáj a fejem.

A ruhatár külön élmény... Utálok sorban állni. Így Nagyfiúval megbeszéltük, hogy övé a haladósabbnak tűnő sor, míg én türelmetlenül álltam a másikban. Az ő sora tényleg hamarabb elfogyott. Rám nézett, s kaján vigyorral már nyújtotta a jegyet a ruhatárosnak... Én odaugrottam, s már be is toltam a jegyem. Persze Nagyfiú gyorsabb volt... A leányzó rám nagyon nem számított, szegényt piszokul megijesztettem, akkora szemeket meresztett rám, hogy csak na... És pár pillanatig leblokkolt... Ismét egy hely, ahol tuti megkedveltek. :)

Amíg mi a korcsolyát próbáltuk nagy elánnal lefaragni a lábunkról, Légiós úgy döntött, hogy meglátogatja a mellékhelyiséget. Fél perc múlva arcán idült vigyorral lépett a sátorba, amit én betudtam annak, hogy biztosan a megkönnyebbülés okozta öröm ült ki a fejére. Tévedtem. Odaballagott Mösziőhöz és azt mondta, hogy ezt neki is látnia kell. Naivan azt gondoltam, biztos valami jó bőr áll kint, így rezzenéstelen arccal vettem tudomásul, hogy a fiúk eltűnnek. Aztán erre a rejtélyre is fény derült. Lefényképezték! Mellékelem is a képet. Egy pasi horkolva feküdt a wc-n. :)

De a napnak itt még nincs vége. És mivel a fenti sztorit ígértem a végére, ugrunk egyet az idősíkban. Tér-idő-continum hajligatás :D A kajálást követően elindultunk a bevásárlóközpont emeletén található egyik üzletbe, s Nagyfiú a mozgólépcsőnél már vagy két emberrel előttem járt.

Sőt ugorjunk még egyet! :) Nagyfiú engem Öreganyámnak szólít, aminek külön sztorija van régebbről. Az még csak hagyján, hogy sokkal idősebb vagyok tőle, de néha még rá is játszok.... Nagyfiú meg legalább két fejjel magasabb tőlem.

Vissza... Szóval Nagyfiú már majdnem elérte a mozgólépcsőt, mikor nevén neveztem, s az alábbi hangzott el: "Pistike! Ne szaladj előre! Nem megmondtam kisfiam, hogy nagy ez a bevásárlóközpont, el fogsz tévedni!"

Erre az előttem haladó 40 környéki nő előbb ránézett Nagyfiúra, aki jó gyerekhez illően azonnal megállt, majd hátrafordult és végigmért engem iszonyat szigorú arccal. Aztán mire a mozgólépcsőhöz értünk, belőlünk kirobbant a röhögés, a nő meg már veszettül vigyorgott. :)

Jöhet a vége.... When a woman loves a man...

Persze... Romantikus sztori kéne, mi? Hát jó. Legyen romantika....

A nevezett bevásárlóközpontban akkora forgalom volt, hogy már nyílt a bicska a zsebemben a tömegtől.. Köztudott a tömeguszonyom. Izé... iszonyom. Alig találtunk ülőhelyet, mivel mind a 7-en egy helyre szerettünk volna leülni, sőt az egyik csajszinak megjött a fia is, így 8-ra nőtt a létszám. Egy fél órás terepszemle után csak sikerült. Viszont a mi asztalunknál még maradt vagy két szabad hely. Épp Légiós kezdett volna egy sztorit ecsetelni, mikor megjelent két nem túl rossz nőci, akik éppen azon vacilláltak, hogy odaülnek hozzánk, mikor én remek időzítési érzékemről tanúbizonyosságot téve rákérdeztem, hogy "Testpáncélban hogy lehet valakit megdugni? Ezt igazán megnézném!" A két csaj se szó se beszéd odébb állt. :)

Ezek után Captain szépen leoltott, hogy csalódnia kell bennem, ha már én is az egyenruhára bukom. Mondtam, hogy ez alap, de igazából magára a testpáncélban elkövetett aktusra lennék kíváncsi, videón szívesen megnézném... Nos, az egyik anyuka gyerekével együtt itt állt fel és hagyta el a csatateret, mondván, hogy azért a gyereknek mindent nem kéne hallani. Én meg alapos lévén tovább feszegettem a témát. Hogy szerény véleményem szerint testpáncélban maximum egy laza pipára van lehetőség. A társaság kíváncsian várta Légiós Tündérmackó válaszát. Minden szempár rámeredt... A válasz halkan, és alig érthetően jött. A lényege az volt, hogy a régi testpáncél azért több mindenre volt alkalmas... Többek közt arra, hogy a "woman loves a man with her mouth" ... Aztán még emlegetett valamit a combfix tányérsapka variációról is..... De az már egy másik történet. ;)

Szerző: Berill Shero  2010.01.02. 03:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr661631494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása