Előttem már szerintem minden kritikát leírtak a filmről, ezért nem eresztem a sajátomat bő lére.

Sosem voltam se Marvel, se DC rajongó, de a Batman sztoriból azért mégis láttam párat. Heath Ledger alakítása Joker-ként lenyűgözött. Félve indultam a moziba, mert Joaquin Phoenix a plakáton nem ragadott magával. Egészen más karakterű arca van, mint a korábbi antihősnek, így kíváncsian vártam mit nyújt a filmben.

Az első öt perc után meggyőzött. Arról is, hogy elmebeteg, arról is, hogy a lehető legjobb választás volt. Színészi játéka szerintem Oscar esélyes.

Aki találkozott már az életben valódi elmebeteggel, annak duplán feláll a hátán a szőr a kiszámíthatatlan reakcióitól. Engem a székbe tapasztott és gyönyörűen hozta az ívet, hogyan lesz egy átlagos elmebetegből egy vérszomjas vadállat. Ahogy a pszichológiai könyvek és tanulmányok is kimutatták/kutatták, a gyerekkorban elszenvedett traumák határozzák meg a felnőttkori ént. A film értőn vezeti végig a nézőt a különböző állomásokon.

Megfelel a mai kor követelményeinek, kellően fordulatos, sötét és magával ragadó.

Nálam 10-es.

Szerző: Berill Shero  2019.10.13. 17:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr2515216322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása