Az Irodalmi Jelen Légy jelen! című pályázatának eredményhirdetésére, színvonalas környezetben került sor május 29-én. A Petőfi Irodalmi Múzeum adott helyt az eseménynek. A pályázat kiírásánál először arról volt szó, hogy az eredményhirdetésre május 31-én kerül sor. A következő pedig, hogy két hét múlva kint lesznek azoknak az alkotásoknak a címei, amelyeket beválogatnának a készülő e-könyvbe. Most 16-a van....

Érdekes volt ott ülni és figyelni a díjazottakat. A legtöbbjük már vagy korábbi alkotója a folyóiratnak, vagy a művében szerepel némi erdélyi kötődés. A műsort elég hosszúnak éreztem. Fura volt, hogy egy novella pályázat díjátadóján miért verseket adnak elő zongorakísérettel? Nekem jobban feküdt volna, ha a beérkezett művekből szemezgetnek és azokból kapok ízelítőt.

A program két nagyobb etapra oszlott, de a másodikon már sajnos nem tudtam jelen lenni, tekintve, hogy az első rész is hosszúra nyúlt. Elég vegyes érzésekkel távoztam.

Csalódott voltam, mert az elején beleolvastam néhány beküldött műbe. Igen, jól olvastátok, csak bele és nem el. Egyszerűen a központozás, a helyesírás és az írások silánysága miatt képtelen voltam végig olvasni őket. Tízen pár darabból talán kettőt sikerült elolvasnom az első betűtől az utolsóig. De egyik sem okozott eufóriát, nem volt az az érzésem, hogy húúú, ez ütősre sikerült.

Becsülendő, hogy a díjakat kettészedték, teret adva több alkotásnak is.

Álljon itt az enyém. Ha van véleményetek, ne tartsátok magatokban!

Várom a kritikákat a poszt alatt.

 

Szerző: Berill Shero  2019.06.16. 20:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr8214888008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása