Ahogy anno a Curtis eset kapcsán is megfogalmaztam a véleményemet (itt), most sem tudok szó nélkül elmenni.

Az év felfedezettje díjat mondjuk, hogy megértem. Kellenek új elemek a zenei piacra. Majkára kis jó indulattal se lehetne ráhúzni az év felfedezettje címet, mert már régen felfedezték és azóta hasít felfelé.

Az év hip-hop felvétele díjat is esetleg... Biztosan jó gyerek ez a Krúbi és még az is lehet, hogy idővel majd kiforrja magát. Sajnálattal kell közölnöm minden Krúbi rajongóval, hogy a Nehézlábérzés című zeneszámot nem sikerült végig hallgatnom. Alpári akart lenni? Polgárpukkasztó? Ez volt a cél? Akkor sikerült. Az alábbi mondaton mindjárt a harminchatodik másodperc elején leakadtam: "mi ez a nagy lárma? Csak a Krúbi veri a farkát rá megint egy vak lányra". És innentől kezdve még néhány mondatot gyűrtem le erőnek erejével a torkomon.

Most komolyan ez az év hip-hop felvétele? Mit díjaztak? A klipet? Mert, ha a szöveget, akkor kutya egy világ jött el. Ez elmenne valami házi bajnokságon totál berúgva egynek. De egy komoly zenei díjátadón erre mondani azt, hogy az év eze, meg aza?! Direkt nem linkelem ide, aki akarja keresse meg ezt a szerintem borzasztó számot.

Versenyben volt Majka, Curtis és Király Viktor közös szerzeménye, a Füttyös is. Kiforrott zenészek, remek ívű dala, jó kis klippel, remek mondandóval.

Nem értem, nem értem, nem értem és nem értem!

Esküszöm, megpróbáltam befogadni Krúbi "művészetét". Belehallgattam még néhány művébe. Nem megy. Nekem ez nem megy. Pedig, aki ismer, tudja, hogy a zenei ízlésem a punktól, a jól megmondó előadóktól kezdve a populárisabb zenén át a rockig sok mindenre kiterjed.

Tényleg idáig jutottunk? Ez a borzadály díjat nyert?! Mindig azt hiszem, hogy nincs lejjebb, de az élet rendre bebizonyítja, hogy van. Ilyenkor elgondolkodok, hova tartunk...

Szerző: Berill Shero  2019.04.08. 19:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr7714749271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása