Itt van a vége, ami a múltkori bejegyzésben vmiért szétszakadva jelent meg.

tttomekk (31 éves) : Szia Mizu?

Én: Szia, semmizu

tttomekk : Bi haverommal csetelek ketten vagyunk

Én: Akkor további jó csetelést, szia!

Egy újabb példány:

opsitos (58 éves): Szia! Bp-i vagyok.

Én: Szia! És miért kattintottál rám?

opsitos: Szeretnelek megismerni es kesobb kenyeztetni

Én: Köszi, de ne folytasd.

opsitos ): De miért?hmm?

Remek hangulatú beszélgetés kezdete:

denn20 (31 éves) : Szia gyakran masztizol?

Maaargggggitttt?! Nooooormális?! :D Komolyan az emberek tényleg ezen a szinten vannak? Ha igen, törlöm a regisztrációmat....

Szerző: Berill Shero  2017.05.12. 20:20 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr5812488245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.05.13. 08:42:23

A chat .hu a legalja, szellemi roggyantak gyülekezőhelye..na és a sok buzernyáké akik már körbe stopizták egymáséit.
süti beállítások módosítása