Ahogy már írtam, ma Magyarországon mindenki szeret mindent bejelenteni. Meg fel.

Megérkezik a rendőrkapitányságra a delikvens. A nyomozó szólítja:

- Szopkó Úr!.... /Ilyen névvel valószínűleg biztos van némi fóbiája és önértékelési zavara, hogy a hatóságoknál akar elégtételt venni a társadalmon./

A bejelentő még el sem kezdte, de tudja fokozni.

- Kérem szépen, először is nekem az a problémám, hogy nem jelentettek be a munkahelyemen....blabla...

A rendőr hallgatja, majd tájékoztatja, hogy a bejelentése az illetékes adóigazgatósághoz kerül, mert nem ők az illetékesek eljárni az ügyében. Szopkó úr mélységesen felháborodik.

- Na, de kérem! Nekem azt mondták, hogy bejelentést tehetek a rendőrségen is.

A nyomozó türelmes, szépen elmagyarázza, hogy emberünk is értse. Aztán jön a következő kérdése.

- Értem. Akkor most már azt mondja csak meg, hogy minek kellene nekem az OEP felé jelezni bármit, az OEP nem a NAV-hoz tartozik?!

Szerző: Berill Shero  2016.10.06. 19:25 Szólj hozzá!

Címkék: hivatásosok

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr1111717415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása