Még 88 napot kellene kibírnom a förtelem oldalán. Ha már egyszer kifizettem. :D

Az elején szórakoztatott. Volt néhány értelmes beszélgetés is, találkozó (no comment), de az utóbbi időben már csak az IQfigtherek találnak meg. És már kezdek antiszociális lenni rájuk. Íme az utóbbi két nap termése.

Az egyik Isten Lába (ahogy a barátnőm nevezte). Csak hát ha valakinek a keresztneve dr.Uhumba.... Biztosan jó választás lenne. Főleg, hogy még 20 nő levele hever a postaládájában, fényképet meg csak emailre küld. Én azért a biztonság kedvéért megkérdezném, hogy mégis milyen nemzetiségű?!

"Meg egy szer kuldom az uzenetem hatha nem ment adt. Szimpatikus az arcod , szepek a szemeid , csinos es noiesen formas vagy es nekem nagyon tetszek a tok jo frizurad es jol all neked es tetszek amit irtad magadrol es ugy erzem mint aki regotta ismerlek pedig soha nem talakoztunk. Te ert regisztraltam magamat mert szeretnik ismerkedni veled es tobb szort probaltam elerni teged es nem adtam fel es remem most vegre sikerul . A nevem Dr. Uhumba,35 eves, elvalt, 188 cm magas, tolmacs, fordito, angol tanar es kozgaszdasz- szociologus vagyok nagyon csalad centrikus, sportos vagyok szeretem a humort de komoly tudok lenni es imadok az allatokat. Nagyon Szivesen kuldok neked egy fotot magamrol csak sajnos a sima emailemrol tudok kuldani neked es ha te is kukldasz nekem a tied is. Az enem : akarmi@hu Bizalmasan kuldok neked a telefonon: 123456789 vagy a telefonom rol tudok kuldani neked fotot. Vagy szemelyes talakozast mert szerintem az a legjobb. . Az emialem: akarmi@hu
Szep napot ! Puszi ! Dr. Uhumba"

És akkor a másik kedvenc:

"Kedves Társkereső !
Nagyon szép érzéki hölgy vagy , minden tiszteletem a tied. Komoly kapcsolat céljából írok neked. Kezdeném azzal ,hogy bemutatkozzak 1900 akármikor születtem. A nevem Ödön, sajna nem vagyok az a modell alkat (170 cm, 66 kg, de sokan szépnek mondanak, kék szem, sötétbarna rövid haj )..... diplomám van, mérnökként dolgozok egy középvállalkozásnál. Nagyon szimpatikusnak tartottam, amiket írtál magadról és a fényképek is helyesek. Ahogy olvastam az elvárásaidat, úgy éreztem illenek rám és viszont-ezt nem azért mondom, hogy közhelyes legyek. Persze mindenki a saját szűrőjén keresztül nézi a világot, és lehet, hogy ha ismernél Te nem látnál akkora hasonlóságot.
..... Ha szeretek valakit akkor szerencsésnek érzem magam, hogy ismerhetem, és viszont érezni is fontos, hogy én vagyok a legfontosabb a világon, örül a párom, hogy vagyok neki.
A visszajelzések alapján van humorérzékem. 
Tetszenek a szép "külsőség" közé sorolt dolgok, de ez semmit nem ér ha belül nincs semmi......
Az érzéseimet a párom felé könnyen kimutatom, de kívülálló felé szégyenlős vagyok..... 
Azt szeretném, ha rossz kedve van a páromnak, akkor az ölelésem által szűnjön meg a világ és enyhüljön a bánata.... 
Van kitartásom dolgokhoz, vannak elveim, tartásom.
Családcentrikus vagyok , szeretnék már megállapodni, és családot alapítani
Nem ez életem műve, de nehéz jellemezni valakit úgy, hogy rövid is legyen, meg minden benne legyen....
Elérhetőségem:odi@gmail.com
Skype címem: odi42"

Nos, ez a szépnek mondott egyén férfi ismerőseimet idézve: aberrált kéjgyilkos. A barátnőm szerint ki mondta rá, hogy szép? Az anyukája? 

A rövid levele a személyiségi jogokra való tekintettel alapos nyirbáláson esett át. :D Továbbá az elvárásaim úgy indulnak,h. min. 175 cm... Soroljam még?!

És kérdem én, miért nem kérdik meg azt, hogy érdekelnek-e, mielőtt a nyakamba zúdítják a fél életüket?! 

Szegények nem tudják, hogy blogbejegyzésként végzik majd. :) 

Én pedig hős vagyok. Hogy ezen az oldalon küzdök az elemekkel. És már kicsit sem szórakoztatnak. :) A visszaszámlálás elkezdődött. 88....

Szerző: Berill Shero  2015.08.25. 23:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr767734572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása