Álljon itt egy levelezés eredeti adattartalommal. Vadidegen rám ír facen:

 Pasi: szia ismizni van ekdved

Én: hello, akár lehet is. :) mesélj magadról, ha már így rám írtál! :)

 Hát várom lakom ép munkát keresek mert a régi ahol régóta voltam be csökolt 31 éves vagyok szüleinek élek ami már rost sportolók szeretek mozubajarni nem vagyok hazug

Sokat járok természet be rost egyedül  Bejelölsz facebook én nem tudlak nem tuc az álatkertbe munkát ?

Én: nem tudok munkát az állatkertbe. egy kicsit nehéz megfejteni, amit írsz. úgy látom sok közös nincs bennünk, így nem jelöllek. de további jó ismerkedést, szia. 
   
Nemertelk amugy most cseretetem telefont azert rosz irni

 

Szerző: Berill Shero  2015.05.09. 17:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr497380552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása