Egy újabb típus.

Adatlap fénykép nélkül. A szöveg semmitmondó, már ami a munkát és a hobbit illeti. Azt megtudod, hogy főiskolát végzett és budapesti. Rád ír. Kedvesnek tűnik, kérsz képet, készséges, küld. Email cím csere, ahol próbálsz kommunikálni, de nem túl bőbeszédű. Tudomásul veszed, nem vagyunk egyformák.

Nos, jöjjön hát a levelezés a maga profán valójában, a személynevet, elérhetőséget és a település nevét személyiségi okokból megváltoztattam.

Éva: Mesélj néhány dolgot magadról! Miket csinálsz a szabadidődben?
Ádám: Ezen a településen lakom http://cs...da.hu Jelenleg webmasterként tevékenykedek. Szabadidőmben rádiót hallgatok.
Éva: Nagyon szép kis település, csak tőlem roppant messze van. Az adatlapodon Budapest szerepel, laktál itt is? Horgászat, kirándulás, múzeum, színház, olvasás, étterem, sport? Ezek közül van olyan, amit a rádióhallgatáson kívül még érdekel? Mennyire vagy társasági ember?
Ádám: Mindegyik érdekel. Társaságom nincs. Skype-on vagy facebook-on szeretsz csetelni?
Éva:  Chatelni nem szeretek, inkább a személyes kapcsolatot preferálom, mivel eléggé társasági ember vagyok, szeretek jönni-menni, emberek közt lenni, utazgatni. A társkeresésnél milyen szempontjaid vannak? Mivel nekem az utóbbi időben csupa olyan kapcsolatom volt, ahol a távolság leküzdése jelentős akadályokba ütközött, ideértve a hol lakjunk kérdéskört is, így én mindenképp lakóhelyemhez közel lakó társat keresek.
Ádám: Értem, akkor ha megadod az elérhetőségedet, szívesen felveszlek, az enyémek 
facebook: http://www.facebook.com/o.ádám
Skype: ondand
Éva: Köszönöm az elérhetőségeidet, de ahogy írtam, én társat keresek, nem chatpartnert. Cs...a nagyon messze van tőlem. Kívánom, hogy megtaláld azt, akit keresel.
Ádám: Értem, akkor esetleg bemutathatnál egy szingli barátnődnek, ismerősödnek.

(Hááááát persze kis szívem, mindenképp!)

 

Szerző: Berill Shero  2015.02.02. 06:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr417045195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása