Elég régen írtam már, de annyi dolgom volt.

Például képzeljétek el, hogy voltam azon a helyen, ahol születtem. Mondjuk a hely nem mondott semmit, anyukám meg különösebben nem érdekelt. És voltak ott tesók is, de valahogy engem kevésbé tudtak lekötni. Bezzeg Gazdi barátnője csak úgy olvadozott, még féltékeny is lettem, mikor azt mondta, hogy vigyünk haza egy olyan szőrmókot. 

A suli mostanság hanyagolva van, de azért tanulok új dolgokat.

Már simán ott lehet hagyni az út egyik felén, anélkül, hogy rohannék a Gazdiék után. :)

Van egy hely, ahová ki szoktak vinni futni, jó nagy mező van, bár nem csak én, mások is járnak oda. Mondjuk, ha Gazdiék velem foglalkoznak, a többi kutya nem érdekel. Gazdi barátnője néha fut velem, illetve imitálja, mert valahogy sosem kap levegőt és elég hamar feladja, holott én még bírnék rohangálni. Na mindegy, majd megtanítom.

A múltkor a mezőn voltak szalmabálák, Gazdi feltette a labdámat az egyikre, s mindketten meglepődtek, hogy felmentem érte. :) Gazdi le is videózta, nem tudom mikor vágja meg úgy, hogy feltegyük ide. Szerintem jól sikerült...

Szóval mostanában a lakásban is sokat vagyok, nem kikötve a szomszédban, mert Gazdiék rájöttek, hogy így kicsit kevesebbet kell utánam takarítani a sáros időben. Mondjuk én is jobban szeretek fent lenni, mert nem kötnek meg és még mászkálni is nagyobb helyen tudok, csak annyi a probléma, hogy egész nap nem látok másokat. :(

Majd még jelentkezem, mancsolás: Trudi

Szerző: Berill Shero  2014.09.23. 12:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr176723879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása