Akár a mosoly címkével ellátott bejegyzéseket is gyarapíthatná, de néhány nap után már kicsit sem vicces, mint inkább szánalmas, amit a fenti cég utastájékoztatás címszóval művel.
A történet játszódhatna Magyarország bármely vasútállomásán, nagyobb pályaudvarán hiszen a legtöbb utazó biztosan tapasztalta már az alábbiakat.
1. Reggel (mikor mindenki dolgozni igyekszik) nem jön a vonat. Nem késik, hanem "az ilyen-olyan számú járat a mai napon szerelvényhiány miatt nem közlekedik. Megértésüket és türelmüket köszönjük!".
2. Jön, de a 7 kocsi helyett 6 vagy 5, kivételes napokon 4. Illetve jön 7, de ebből egy vagy kettő kerékpárszállító, három első osztály, egyiken nem záródnak az ajtók, az utolsó pedig le van zárva. Erről a hangosbemondó mélyen hallgat.
3. Jön, de késik, amelyet a MÁV az alábbiakkal kommentál:
- Tájékoztatjuk a tisztelt utazóközönséget, hogy ebből az irányból abba az irányba, illetve abból az irányból ebbe az irányba a mai napon a szerelvények bizonytalan ideig késnek...
Majd 5 p múlva: - Az X-ik vágányról abba az irányba vonat indul azonnal. Kérjük szálljanak fel! (Majd még 10-15 p múlva is ott áll a szerelvény.)
Illetve a legfrissebb kissé sem könnyfakasztó:
- A mai napon a járatok bizonytalan ideig késnek. (Magyarból ülj le egyes!) Kérjük utazásukhoz vegyék igénybe a Volánbusz szolgáltatásait! (ahová persze a vonatbérlet nem jó...)
És a legszebb:
- Tájékoztatjuk Önöket, hogy az 1-es vágányra nem érkezik vonat, fáradjanak át az 5-ös vágányhoz. Az 1-es vágány - szünet - nem fogad vonatot - szünet - ebben - szünet - az évben! Biztosan baromi nehéz volt felolvasnia a papírról...
Amennyiben engedélyt kapok rá, majd idemásolok egy panaszlevelet, a MÁV válaszával együtt.
Utolsó kommentek