Milyen érdekes az emberi elme?! Ma hajnali 2 óra 34 perckor arra ébredtem, hogy mozog alattam az ágy, pedig nem is ittam! :) De olyan furán mozgott, még sosem tapasztaltam korábban. Visszatérve az elmére, meglepő módon azonnal tudtam, hogy földrengés van. De hogy honnan, mikor korábban sosem éltem át ilyet? És közben figyeltem, hogy mozognak-e a falon a képek, vagy bármely más tárgy megmozdul-e, de ilyet nem tapasztaltam. Mielőtt visszaaludtam, az is megfordult a fejemben, hogy csak képzeltem az egészet, viszont közben meg tudati szinten azt éreztem, hogy ez megtörtént, tényleg földrengés volt.

Reggel összefutottam az egyik szomszéddal, aki szintén hasonló dolgokat tapasztalt, így gyorsan rá is kerestem a neten:

http://index.hu/belfold/2014/01/19/4_4_erossegu_foldrenges_eszak-magyarorszagon/

Remélem nem sűrűn lesz ilyen élményben részem!

Szerző: Berill Shero  2014.01.19. 09:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr55770068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása