Sziasztok Újra!

Képzeljétek el, ért egy baleset.

Gazdiékkal nyaralni voltunk, az első két nap még az idő is remekbe szabott volt, aminek meg lett a böjtje. 

A kánikulára való tekintettel viszonylag korán reggel indultunk, majd mikor megérkeztünk a szállásra, a környék felfedezése következett. Én nagyon élveztem, Gazdiék a melegben lógó nyelvvel loholtak utánam. Ebédelni a közeli étterembe mentünk, ahol a tulajék nagyon jó fejek voltak, mielőtt a kétlábúakat kiszolgálták volna, én kaptam friss vizet. :) A póráz is lekerült rólam, így szabadon szaladgálhattam az étterem kertjében, míg Gazdiék ebédeltek.

Ebéd után séta, majd láttam, hogy valami készül, mivel rám bízták a házat és nyomatékosan elmondták többször is, hogy marad. Hát persze. Ők elmentek valahova, a házat meg nekem kellett őrizni. Nem tudom meddig ücsörögtem a  kapuban abban bízva, hogy hamar visszajönnek, de kénytelen voltam belátni, hogy nem maradhatok ott sokáig, mert nagyon meleg van.

Mint kiderült ők fürdeni mentek, engem meg nem vittek magukkal, mivel a Balatonban tilos kutyát fürdetni. Nem tudom ki hozta ezt a jogszabályt, de szívesen megrángatnám rajta egy kicsit a nadrágot. 

Szóval mikor visszajöttek újra a faluba mentünk, de nekem nem volt hozzá kedvem. Alig vánszorogtam. Gazdiék nevettek is rajtam, azt hitték megint elfáradtam, mint a múltkor, mikor a hegyen ugráltattak le-föl. Így késő estére már nem akartak magukkal vinni újra. Mire hazaértek, már alig bírtam menni, koordinálatlan volt a mozgásom, már inni se kellett. Gazdi kétségbeesett, de hála az égnek dr. Varga Ottó doktor úr azt mondta, hogy fogad minket. A kocsiba tettek, az útra nem emlékszem, már nem voltam jól. Gazdi barátnője először allergiás reakcióra tippelt, de a doki csak rám nézett és máris mondta, hogy hőgutát kaptam. A lázam 42,7 volt, holott a kutyáknak 38,5 a normál hőmérsékletük. Feltettek a vizsgálóasztalra, infúzió, szteroid, jégakku a fejemre. Hamarosan jobban lettem. A doktor bácsi azt mondta, hogy ha reggel visznek el, akkor már valószínűleg nem lehet megmenteni.

Gazdi és a barátnője is teljesen elképedtek, mert eddig csak olyan kutyákról hallottak hőguta kapcsán, akit valahol ott felejtettek, de az állatorvos azt mondta, hogy ilyen melegben elég 15-20 p is, hogy egy nagy szőrű kutya hőgutát kapjon! 

Tessék kedves Gazdik és leendő Gazdik erre odafigyelni!

Trudi

Ui: Jól megijesztettem őket, de azért jó dolog is volt ebben. Egész nyaralás alatt engem kényeztettek! :D

Szerző: Berill Shero  2013.07.14. 20:12 Szólj hozzá!

Címkék: kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr845399556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása