Nemcsak a hangom lett egyre öblösebb, de én is növögetek. Mellékelek néhány korábbi képet, aztán majd a következő bejelentkezéskor frissebbeket is. Rám se fogtok ismerni, azt garantálom!DSCF2179.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És képzeljétek voltunk már egy csomószor horgászni! Azt nagyon sajnálom, hogy oda Miaú nem jöhet, pedig vele mindig jót fogócskázunk, persze megértem, hogy a stégen egy macskának semmi keresnivalója. Már egész jól kiismerem magam a környéken, bár nem mindig ugyanoda megyünk.

DSCF2289.jpg

 

 

 

 

 

 

Régebben beengedtek Gazdiék a sátorba is, de mióta nagyot nőttem, már csak előtte alhatok. Mondjuk, ha nem figyelnek oda, még mindig bemegyek néha.DSCF2195.jpg

DSCF2311.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha másért nem,  hát takarítani! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

És mondanom sem kell, egyenesen imádok úszni! A stégről nem az igazi beugrani, szeretem, ha érzem a mancsom alatt a talajt. Ha érzem, akkor magamtól is bátran bemegyek, amire azt mondják igazán remek teljesítmény ahhoz képest, hogy még nem vagyok fél éves sem!

DSCF2304_1.jpg

Szerző: Berill Shero  2012.09.02. 20:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr394733491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása