A múlt hétvége eseménydúsan telt. 

Számba vettem a következő hónapok eseményeit és történéseit, s arra jutottam, hogy most van itt az ideje a nagytakarításnak. Úgy is lett. A ragyogó tavaszi napsütésben ablak pucolás, szekrény-polc takarítás, selejtezés...

Az első nap térdig jártam a kupiban, de aztán szépen alakult a dolog, jó érzéssel töltött el, hogy minden ragyog. Szeretem a tisztaságot.

És persze a munka után jöhetett a jól megérdemelt pihenés. Szombaton még ellátogattam egy edzésre, megmozgattam eltompult izmaimat, majd némi autókázás után a Duna-parton kötöttünk ki, ahol a madarak csicseregtek, a különböző korosztályú emberek bicikliztek, sétáltak, nevetgéltek. Mi pedig megéheztünk. :) Mit is lehet enni eme csodás napon? Orrunkat megcsapta a friss lángos illata. Nem is volt kérdés, hogy ez lesz az ebéd! Jó fokhagymásan, a klasszikus sajtos-tejfölös lángos.

Ez után a környék termál strandja következett. A szikrázó napsütésben tele volt a fürdő. Márc. 17-én annyira jó idő volt, hogy bikiniben nyaltam a jégkrémet a medence parton. :)

Az emberek mosolyogtak, a gyerekek néniket-bácsikat fröcsköltek, de senki nem szólt rá senkire, valahogy mindenkinek békésebb hangulata volt, mint egyébkor.

Feltöltött a kis pancsi, pattanásig feszült idegeim kisimultak, jóleső fáradtsággal tértem haza. Köszönöm drága Barátom a csodás napot!!! :)

Szerző: Berill Shero  2012.03.24. 09:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr644323280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása