Volt némi időm szétnézni a múltkoriban, mert korán értem a vonathoz. A Westend City Center már tömve volt nézelődő emberekkel (Direkt nem vásárlót írtam, mert azt nem tudom hányan vásároltak bármit is).

Betévedtem egy játékboltba, bevonzott az ajtóból látható Moncsicsi özön. Meglepődtem rajta, hogy ilyet még lehet egyáltalán kapni. :) Arra már nem emlékszem, hogy anno mikor jött divatba, de tudom, hogy nagyon sok gyereknek volt. Vajon a mai ifjúság tudja-e, hogy anyáik ilyenekkel játszottak?

Áhítattal emeltem le a polcról, aztán úgy dobtam vissza, mintha égetné a kezem. A legkisebb is horror árú volt, vagy legalábbis nem az én pénztárcámhoz volt méretezve. 5000,-Ft-ot meghaladta az ára. Hát....

Nem irigylem a kisgyerekes szülőket, kész tortúra lehet valamit venni a gyerekeknek, ami nem túl drága, mégis örömét leli benne a gyerek.

Egy matchbox is 1000,-Ft környékén van...

Szerző: Berill Shero  2011.12.02. 10:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr73398621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása