Ti tettetek-e új évi fogadalmat?

Én tettem, bár nem épp újévkor. :D De mivel nem épp nagyközönség elé való, így azt hiszem ezt nem fogom veletek megosztani. :)

Ez a bejegyzésem nem hiszem, hogy az érdekfeszítő témakört fogja feszegetni. Valahogy ihlet híján vagyok. Lehet ebben az is közrejátszott, hogy egy hetet ágyban fekve töltöttem, mert elkapott valami vírusos nyavalya. Nem voltam éhes, egész nap csak aludtam...

Ez alatt volt időm gondolkodni. Sok mindenen. S rájöttem, ahhoz, hogy a dolgok változzanak, először nekem kell változni. Vagy változtatni.

Mindig ez a legnehezebb.

Az alapokkal kezdem. A számítógépen lévő dolgokat szisztematikusan átrendezem, kitörlöm, ami felesleges. Ugyanezen sors vár néhány emberre is. Van akit törölni kell a különböző rendszerekből....

Aztán majd nekiesek a ruhatáramnak... Lesznek dolgok, amiknek mennie kell. Ezt a könyvek-tankönyvek követi majd... S szép lassan rend lesz... Remélem. :D

Szerző: Berill Shero  2011.02.05. 02:17 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr62626249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micicica 2011.02.05. 11:31:32

Szerintem nagyon jól teszed, hogy rendet raksz. Minden értelemben.
Én bízom benned: erős, ügyes csaj vagy, egyenesbe jössz. És... néha mindenkinek rendet kell rakni. Magában is, ha valami nem klappol.
Puszi!!!!!!!!!!

Fuss Forrest! 2011.02.07. 22:01:47

"A számítógépen lévő dolgokat szisztematikusan átrendezem, kitörlöm, ami felesleges. "

Az MP3-as zenékkel melyik betűnél is tartunk??? :-))))
Amúgy a fogadalmak csak arra jók hogy megszegjük őket :-D

Berill Shero 2011.02.08. 21:40:46

Forrest! a zenéket előlről kezdtem! hihi... Már a B betűnél járok. ;)

Micikém, köszönöm a bíztatást, előbb-utóbb vagy én szedem magam össze, vagy a sírásó. :D
süti beállítások módosítása