János vitéz ismét alkotott.

Egyik délután berobogott és megkérdezte tud-e valamiben segíteni. Mondom neki, hogy itt egy nagy halom papír (illetve kettő), ki kellene lyukasztani. Erre ő, hogy elvinné a saját irodájába. Én mondom neki, hogy ne vigye,szeretném, ha itt lyukasztaná.

Ő: - Miért, szerinted nem tudok lyukasztani? - hülye gyerek, lenéző stílusban.

Én: - Nem mondtam, csak ne vidd sehova, mert sok.

Neki kezd, lyukasztgat, lyukasztgat, s jön az első akadály.

- Figyelj! Ebben vannak fejjel lefelé is papírok, azokat megfordítsam és úgy lyukasszam ki?!

Elmagyarázom, még türelmes lévén, hogy logikus lenne, nem?!

Aztán látom, hogy a kötözős mappából kiszedett papírokat rakja az előző kupacra.

- Ember mit csinálsz?!

Ő: - Hát rárakom, ami kész.

Én: - De az két külön kupac, nem baj?!

Ő:-  De úgy adtad ide, hogy egymáson volt...

Ezek után síri hangon közöltem vele, hogy köszönöm a segítségét, de talán jobb lenne, ha átmenne a saját irodájába. Majd Sparrow-val még kb. negyed óráig válogattuk szét az általa egymásra rakott papírokat, mert elég nehéz volt kibogozni, hogy hol kezdődött az újabb köteg...

Azt hiszem soha többet nem kérek tőle segítséget...

Szerző: Berill Shero  2011.02.01. 22:50 2 komment

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr92569678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ördögtündér 2011.04.16. 23:29:50

Be kéne mutatnia nálunk frissen dolgozó uj lánynak. Milyen szép pár lennének. A csajról annyit kell tudni, hogy ha 5-el kevesebb IQ-ja lenne, egy vitág lenne. Odadtam neki 3 kupacot, (3*2), hogy számozza be. Semmi mást nem kértem, csak, hogy írja rá a számokat. Egyre sikerült is. A másik, több mint 500 oldalas anyagot 400nál elszámozta, és onnantól párosával írta az oldalakat, a páratlanok helyett. A harmadikban pedig 2-3-4 oldalak maradtak ki, és a számok is kb 17-21-29 sorrendben követték egymást. Ennél akkor is jobban jártam volna, ha az egészet magam csinálom, mert legalább nem kell radíroznom közben

Berill Shero 2011.04.17. 18:23:27

@Ördögtündér: Teee, nem kell. Ha minden igaz megy vidékre dolgozni. Biztos ott is meg lesznek vele elégedve.... hihi
süti beállítások módosítása