Ez még január 01-én történt, csak most jutott eszembe.

Hazafelé én vezettem, s a városba érve, már felénk kellett elkanyarodni az egyik lámpás kereszteződésben, ahol nem voltak már bekapcsolva a jelzőlámpák, mikor arra lettem figyelmes,  hogy a 4 sávos főúton a zebra előtt szabályosan körbenézve egy fehér macska sétál át.

Megjegyeztem viccesen, hogy elengedjük-e őt előttünk is, vagy nem is arra fog jönni?! A macska sikeresen átért a járdaszigetre, majd konstatálta, hogy jövünk. Kicsit lelassított, én fékeztem. Mikor látta, hogy elengedem, méltóságteljesen, minden sietség nélkül átballagott előttünk is.

A legjobb barátom megjegyezte, ha nem a saját szemével látja, el sem hiszi, hogy ez megtörtént. Persze ez is csak velünk történhetett meg. :D

Szerző: Berill Shero  2011.01.14. 18:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr182569531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása