Miért is menne bármi simán?!

A munkahelyről már délben elengedtek, ám nekem volt egy találkozóm, s a másik fél azt mondta, hogy csak 2 felé ér rá.

Végülis nem volt baj, mert a főnökömnek megígértem, hogy egy darabig még maradok, mert neki muszáj volt bent maradnia. Sok hasznosat már nem csináltam aznap, ám bejött Testőr, hozta a fiát is, aztán kártyáztunk. :D

Kettőkor találkoztam az eddig csak telefonon és emailen keresztül megismert fiatalemberrel, akivel egy török étterembe ültünk be beszélgetni. Nekem élőben is szimpatikus volt, s úgy láttam én is neki, ám a mostanáig történtek végül mégsem ezt igazolják, hiszen szilveszter után a napi kapcsolat igen csak leredukálódott. Sokat gondolkodtam rajta, hogy mi történhetett, de nem tudok rájönni. Egy üzenetet kaptam tőle valamikor a múlt hét közepén, hogy besűrűsödött az élete...

Mondjuk ez nagyon jó duma. Bármire ráhúzható... Mindegy is...

Nos, a találka után felültem a csodállatias MÁV egyik szerelvényére, amelyen alig-alig volt fűtés. Érdekes, hogy ezt egy héten legalább egyszer eljátszák... A vonat hazafelé fél úton megállt, majd negyed óra elteltével az állomáson bemondta a hangos, hogy műszaki okok miatt a szerelvény bizonytalan ideig az állomáson marad. Ezt követően jött a kalauz, aki mondta, hogy a masiniszta szereli a mozdonyt, ám nem tudja megmondani, hogy mekkora sikerrel... Ezek után leszálltam, s a legjobb barátom eljött értem. Azokat a szerencsétleneket sajnáltam, akik nemzetközi szerelvényről lévén szó valahova mentek volna tovább külföldre.

Hazaérve gyorsan kellett összepakolnom, felöltözködnöm, alig egy óra múlva indultunk egy vidéki, hamisítatlan házibuliba. A házigazdán kívül talán 5 embert ismertem még, de a többiek is szuper csapatot alkottak. Az egyik helyiségben disco zene szólt, a másikban összeszereltek egy karaoket, úgyhogy lehetett válogatni ki hol akar mulatni.

Először a hidegre való tekintettel nem is nagyon akaródzott szép ruhában menni, mert az első variáció szerint szintén vidékre mentem volna egy másik csapattal, s a cuki kis szilveszteri rucit oda terveztem felvenni, ide meg gondoltam elég lesz a farmer-top összeállítás, ám végül kicsíptem magam. Jól is tettem, mert mindenki nagyon elegáns volt. :D

Kajából rogyásig volt az asztal, pálinka, koktél, jager és mindenféle itóka, mi szem-szájnak ingere volt. Táncolni nem sokáig tudtam, a térdem megadta magát, de a kanapéról is remekül szórakoztam.

Éjfélkor pezsgőbontás, himnuszéneklés, majd fél órás tüzijáték válogatott rakétákkal. Nagyon hangulatos volt. Megismertem egy csomó jó fej emberkét, s 4 óra felé még senkinek se akaródzott aludni menni, de én megkértem a vendéglátókat, hogy mutassák meg a fekhelyemet. A szomszédos telken álló házat kaptuk meg, elég hamar elaludtam.

Majd arra ébredtem kb. 1 ó alvás után, hogy a legjobb barátom nem épp szomjasan hülyeségeket beszél. :D Végül délután fél 4-ig sikerült pihenni. Ezt követően a házigazdáéknál lencsét és malachúst ettünk, majd átjöttek a többiek és megbeszéltük, hogy az egyik családhoz átmegyünk filmet nézni.

Úgy is lett. A film az inkább hagyjuk kategóriába tartozott, de azért megnéztük. Végül este fél 11-re értünk haza! :)

Köszönöm mindenkinek az estét, meg a másnapot, én remekül éreztem magam. Sajnos fotót nem rakhatok fel nektek, pedig készültek szuper képek.

Szerző: Berill Shero  2011.01.10. 15:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr72569484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása