2) Csak úgy pasi

Álljon hát itt butaságom kettes példája. Egy egyszer volt, talán igaz sem volt történet formájában.

Van egy srác, akinek a tekintetétől lábremegést kapok. (mit lehet tenni, ha egyszer külsőre pont az esetem) :) Meg persze hideglelést is egyúttal. Nem egy közvetlen pasi, olyan zárkózott, hogy Szótlan is megirigyelhetné tőle. :) Vonz is, de megijeszt. Persze tipikus macsó pasi. Kb. a második alkalommal, mikor nyálcsorgatva kerülgettem, megjegyezte, hogy szívesen megdugna. Így. Semmi mellérizsa, semmi kamuduma, kész tények. Ezzel olyan szinten meglepett, hogy szóhoz se jutottam. Én, akinek mindenre van kész válasza. Aztán persze kikértem magamnak, hogy én nem olyan lány vagyok (még ha dr. Jogerős és sokan mások máshogy is gondolják), s szívesen megismerném őt közelebbről normális keretek közt. Ezzel a direktbe stílussal olyannyira meghökkentett, hogy nem tudtam felette napirendre térni. Nem mintha nem kaptam volna ilyen jellegű direkt ajánlatokat, de valahogy tőle nekem ez szokatlan volt. Vagy csak azért, hogy én bejövök neki?! Legalábbis szeretném azt hinni, hogy nem válogatás nélkül akar nőkkel dugni. Mert, ha igen, az régen rossz, akkor én sehova sem számítok. Statisztika meg végképp nem szeretnék lenni.

Csak úgy pasi aznap felhívott telefonon, miután megszerezte a számomat, hogy aludjak nála. :) Kiröhögtem. Pedig megígérte, ha felmegyek hozzá, csak beszélgetünk, nem kötelező semmi. Mondtam neki, hogy nem megyek fel, nem alszom ott és kész. Persze kiderült, hogy a társaságban felejtette a bankkártyáját, még szerencse, hogy egyáltalán meglett, s azt mindenképp vissza kellett neki juttatni. Megkértem hát egy nagyon jó barátomat, hogy vigyen el hozzá. Persze ő mindjárt mondta, hogy kitesz előtte, de nem várja meg, hogy lejöjjön a kártyáért. Én megígértettem vele, hogy ott marad. Mert nem akarok felmenni. Csak úgy pasi meglepődött, hogy nem egyedül érkeztem, de nyilvánvalóvá vált számára, hogy nem megyek fel, nem fekszem le vele, nem alszom ott, kártya visszakerült és kész.

Azt hittem itt a sztori vége. Hogy mivel nemet mondtam neki, soha többet nem is áll velem szóba, mert sérti a hiúságát. Egy darabig beigazolódni látszottak a teóriáim, mert jó darabig alig köszönt. :)

Aztán egyszer megint előjött a téma. Kérdeztem tőle, hogy miért pont én?! Hiszen az ő külsejével bármennyi nőt kaphat. Az volt a válasz, hogy honnan tudom, hogy nem kap. Mondom, jó, elhiszem, hogy kap, de akkor meg főleg. Miért én?! Azt mondja, mert az első találkozásunkkor megtetszettem neki a kis rózsaszín fürdőruhámban. És még mindig csak dugásra?! Ő: "Ennyi. Kőből van a szívem. Döntsd el akarsz-e így."

Hosszú döntési folyamat következett. Olyannyira hosszú, hogy hónapokban méretik az idő. De ha három nap egy esztendő, mint a mesében, akkor már kb. a 170. esztendőt írjuk :D

Persze addig sem unatkoztam, sőt, nem is ezen a pasin agyaltam, volt nekem elég más dolgom. :)

Aztán, hogy minek hatására, azt inkább ne részletezzük, úgy döntöttem, hogy mi bajom lehet tőle? Én is akarom őt, ő is engem, érzelmek nélkül is menni fog ez... (Egyszer próbáltam érzelmek nélkül.... Inkább csak elment, mint jó volt.) De az ember az idővel bölcsebb lesz, s már nem feltétlen szükségesek az érzelmek. Úgy döntöttem játsszunk!

Lefektettük a játékszabályokat, s vártam a nagy alkalmat. Az alkalom el is jött.

Eddig mondhatjátok, hogy ez sablon történet, de amilyen az én formám, álljon itt a csavar is.

Megbeszéltük a helyet, az időt. Az maradt ki a történetből, hogy nem ketten leszünk. Először megijedtem, hogy gruppent szeretne, vagy ki tudja mit, hiszen elég népes galeri jött össze...Hajnaltájt azért fogytak az emberek, csak a zene hangereje nem halkult, s az idő múlásával egyre fáradtabb lettem. A végén 4-en maradtunk. Egyszer csak a velünk lévő csaj megkérte, hogy menjenek már át a másik szobába beszélgetni. Persze a sztorihoz tartozik, hogy a csaj egész este nyomult. Azt hitte senki nem látja, hogy időnként fogdosni próbálja és simogatja Csak úgy pasit. Én meg csak kamilláztam, hogy most akkor elviszi, megdugja a csajt, aztán jövök én?! Tudván, hogy amilyen késő van, már csak úgy tudok hazajutni, ha elvisz, ezért mindenképp a végére hagy?!

Amíg ők elvonultak, beszélgettem az ott maradt sráccal. Aztán egy idő után ő is hazament. Én meg ültem az ágy szélén, s vártam, hogy akkor most mi lesz? Menjek ki a mosdóba, s pofátlanul hallgatózzak, hogy vajon mit csinálnak a másik szobában? Először alig találtam meg a zenecuccon a hangerő gombot, aztán elmentem a mosdóba. A szoba ajtó nem volt teljesen becsukva, s hallottam, hogy beszélgetnek...

Visszamentem a szobába, s vártam. Egészen addig, míg elaludtam. Néha fel-felriadtam arra, hogy a csaj vihorászik, vagy épp arra, hogy Csak úgy pasi horkol. A csaj valamikor 6 felé lépett le...

Hát nem ilyennek képzeltem kettőnk éjszakáját. :) Viszont ez megint az én formám.

Szerző: Berill Shero  2010.10.18. 21:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr22358886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása