Csak hogy trendi legyek! :D

Az egyik délután nyakunkba vettük barátosnémmal a várost. Szerettem volna egy aranyos ruhát, valami jó kis rövidet, amiben most flangálnak a csajok.

Az egyik nagy bevásárló központba tévedtünk be, nem is annyira véletlenül, mert előre le  volt foglalva a mozijegyünk. Úgy volt, hogy jön egy barátunk is, legalábbis beszélgetni, így az előadás kezdete előtt már vagy két órával ott voltunk. Ő nem jött, viszont nekem jött a remek ötletem, ha már úgyis itt vagyunk, mi lenne, ha szétnéznénk.

Boltba be, boltból ki. Kb. így nézett ki a nagy vásárlás. Ennek több oka is van. Egyrészt határozott elképzelésekkel bírok a ruhákat illetően, másrészt alig akadt valami, ami tetszett volna.

Az egyik derékban állt el, a másik vállban csinált belőlem díjbirkózót, de nem adtuk fel. A végén a barátnőm nem bírta ki röhögés nélkül, s az egyik XL-es darabban megörökített. Hozzátenném, hogy a konfekció méretből többnyire az M, vagy a 38-40-es méretű ruhák rám jönnek, még mielőtt bárki is bálnának képzelne. De ezek a plázapicsa ruhák kifogtak rajtam. Amelyik nagyjából jó lett volna, annak is volt valami baja. Egyre feszültebb lettem, s meg kellett állapítanom, hogy a ruhák a piszkafákra készültek.

Kész, feladtam. Végül azért egy fürdőrucit csak vettünk. Igaz az nem szerepelt a tervek közt, de legalább volt némi sikerélményem, hogy van, ami mégis jó rám és legfőképp még jól is áll. :)

Majd ezt követő hétvégén egy kalapkára is szert tettem. Bár a családtagjaim kétkedve fogadtak, hogy vajon hova fogom én ezt felvenni, és főleg mihez. De majd megoldom!!! A lényeg, hogy nekem nagyon tetszik, s már ki is ötlöttem, hogy mihez társítható. Persze azért nem ártana, ha némi jó idő is lenne hozzá.:)

Szerző: Berill Shero  2010.08.15. 13:25 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr572208068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ördögtündér 2010.08.15. 20:23:08

Most se bírtam ki röhögés nélkül. :)

Imádok a barátnőd lenni :)

Amraz 2010.08.16. 06:21:46

A kalap nagyon jó lesz hógolyózáshoz. Egyébként az alakoddal nincs semmi baj, de ne járjál plázákba ruhát venni. Megadom az angol szabóm címét Londonban.

Berill Shero 2010.08.16. 23:19:43

Köszönöm Ördikém, én is a tiéd! :)
Amraz! Várom a londoni szabód címét! :D
süti beállítások módosítása