Az előadó telefonja cseng.

- Jó napot kívánok Gipsz Jakab vagyok, úgy hallom, hogy Önök engem köröznek egy olyan bűncselekményért, amit el sem követtem! Ez felháborító!

- Nézze uram, ahhoz, hogy kiderüljön, hogy Ön tényleg nem követte el az adott cselekményt, be kellene fáradnia hozzánk, hogy tisztázza magát! Mivel több idézést is kiküldtünk a lakcímére ráadásul személyesen is kint voltunk, de Önt nem találtuk meg, így kiadtuk a körözését!

- Jó hogy nem találtak otthon! Külföldön dolgozom. Vonják vissza a körözésemet, ha kérhetem!

- Értem. Sajnos a körözését nem áll módunkban visszavonni, míg be nem fárad. Honnan telefonál most? /a telefon ismeretlen számot jelez/

- Afrikából!

- Mikor jön haza?

- Én?! Ha köröznek, soha!

- Nézze, ha beteszi az országba a lábát, a rendőrség őrizetbe veszi. Könnyebb lenne a helyzet, ha megmondaná mikor jön haza, s a kollégák az érkezési helyen fogadnák, elkerülve az őrizetbevételi procedúrát.

- Nem jövök haza! Soha! Inkább nem! Ez megalázó! Egy becsületes állampolgárral így bánni! Maguk miatt a két éves gyerekemet se fogom látni felnőni.

- Nem kellene eltúlozni Uram. Hazajön, közöljük Önnel a gyanúsítást és utána visszavonjuk a körözését, amennyiben tartózkodási helyén fellelhető.

- Nem érti, hogy nem fogok hazamenni?! Alig bírtam telefonálni! A négerek ellopják a kábelt! Ezek rosszabbak, mint a cigányok!

- Kérem, gondolja át, s amennyiben úgy gondolja, hogy mégis hazajön, megbeszéljük a részleteket. A körözése meg addig érvényben marad!

- Nem megyek haza!!!! Hallo!!!! Áááá, már megint nem jó a vonal! Büdös négerek... - katt...

Szerző: Berill Shero  2010.08.04. 15:26 Szólj hozzá!

Címkék: hivatásosok

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr92128888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása