Hogy van az, hogy néha szinte hónapokig nem történik semmi, aztán meg annyi meghívást kap az ember lánya, hogy nem győz szelektálni a jobbnál jobb programok közül?!

Lássuk a nyaramat nagy vonalakban. Júliusban úgy néz ki, hogy az összes hétvégére volt valami rendezvény kilátásban.

Legutóbb például voltam egy búcsúban. De már a búcsúk sem olyanok, mint régen. A kakasos nyalókát felváltotta a nemiszerv alakú, a körhinta kiment a divatból, a vattacukromat meg elmosta az eső. :(

Aztán lesz itt kerti parti, aqaupark, fesztivál tele koncertekkel, portál buli, eljegyzés, meg amit akarok. :)

Tulajdonképpen nagyon szeretem amikor az árusok kirakodnak, s minden ócska kacatot és akár komolyabb dolgokat is meg lehet nézegetni. Ilyenkor az ember hajlamos olyasmiket is beszerezni, amire tulajdonképp semmi szüksége. Persze a tömeghez való hozzáállásom nem változott. Azt nem szeretem még mindig. Főleg, hogy annyi a zsebes.

Amennyiben valamelyik program kellően érdekesen alakul, ígérem lejegyzem. :)

Szerző: Berill Shero  2010.07.31. 02:02 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr422124114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amraz 2010.07.31. 13:04:19

Lehet, hogy meggárgyultam? Hogyan lehet ezt - "Lássuk a nyaramat nagy vonalakban" - ennek olvasni: Lássuk a bikinivonalamat... :)

micicica 2010.08.01. 16:04:59

Amúgy meg mi az, hogy "Júliusban úgy néz ki, hogy az összes hétvégére van valami rendezvény kilátásban."? Már augusztus van! :)

Berill Shero 2010.08.01. 21:45:37

Hát Amraz, ha már ilyesmit olvasol, fogd nyugodtan a melegre! :D

Micikém! Valamit félreolvastál... ;) Volt van ott... mkinek melege van?! :D

Ditke30 2010.08.03. 23:03:50

Csajszi aktiváld már magad...halálra unom magam a melóhelyen, és még olvasnivalóról sem gondoskodsz :P

micicica 2010.08.05. 21:31:40

He-he! Hát, ha tényleg benéztem, akkor a koromra fogom. :)
De én úgy emlékszem, hogy a post-ból másoltam ki a szöveget.(persze már ebben sem vagyok biztos. szokás szerint...)
Nem javítottál véletlen a nagy melegben? :)
süti beállítások módosítása