Ez is eljött.

Pikk-pakk elrepült az év első fele, s már csak arra eszméltem elsötétített irodám ablakán kitekintve, hogy odakinn javában tombol a nyár.

De hol voltam én közben? :D Ja tudom. Sztahanov módjára dolgoztam a népköztársaság döcögő szekerének előre lendítésében. ;) És akkor íme a jutalom, mert megérdemlem. :)

Na jó, a munka hőse címet még jó pár embernek ki lehet osztani, úgyhogy kedves hölgyeim és uraim, aki magáénak érzi, tűzze a mellkasára. :D

Előkerült a szabis tábla is, melybe minden kolléga belekarcolta, hogyan is képzeli a nyarat. Egészen meglepő és pletykára okot adó információkkal gazdagodtunk. :) Gróf Grabovszky NLT-vel egy időben megy pihenni. A kérdés adott, együtt is?! :) Na jó, nem gonoszkodom, mert én meg az osztályvezetővel azonos időre írtam ki magam. Persze pletyka már így is van.... Amelyet dr. Jogerősnél az is megerősített, bizonyítékul szolgálva arra, hogy az osztályvezető és köztem valami tutira van, hogy a múltkor a Főnök elhagyta a tollkupakját. Ez önmagában még egyáltalán nem lenne dráma, sőt az sem, hogy nem találta, de az már igen, hogy dr. Jogerőst én küldtem ki az osztályvezetői irodából kaján mosoly kíséretében, hogy akkor most segítek megkeresni a kupakot, de ahhoz le kéne térdeljek. Főnök csak vigyorgott és intett Palinknak, hogy hagyja el az irodát.  Én meg aljasul becsukattam az iroda ajtót, s mondtam, hogy jó lenne,  ha egy darabig senki sem zavarna.... Látni kellett volna a fejét! :)

Szerző: Berill Shero  2010.07.08. 12:37 3 komment

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr492124056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amraz 2010.07.08. 18:30:13

Mi motivál ebben, mármint az ilyetén ugratásban? Elgondolkodtál már ezen?

micicica 2010.07.08. 18:36:23

Te kis gonosz! :) Azért megnéztem volna én is a pasi fejét. :)
És történelmi pillanat: Gratulálok a 100.-dik blog-bejegyzésedhez!
(taps-taps-taps!!!!)
Cuppa!

Berill Shero 2010.07.08. 22:16:18

Vov! Nem is figyeltem, hogy már 100-nál tartok. :)
Amraz! Mi motivál? Semmi.... Csak szórakoztató, hogy Jogerős hiszékeny.... És a hatalmas egojától semmit sem lát. :D Ez mint látszik, az egész osztályt szórakoztatja, nem csak engem :)
süti beállítások módosítása