Avagy hogyan újítsuk meg a ruhatárunkat

Nos, a recept nagyon egyszerű. Példának okáért, végy egy halvány rózsaszín inget. Ezt tedd a mosásba egy új, élénk piros színű felsővel. Az eredmény garantált egy undorító árnyalatú rózsaszín ing képében. :(

Azt hittem ilyet csak kezdők követnek el. Tévedtem. Kb. ez volt a harmadik ruhadarabom, amely csúfos véget ért. :)

Az első nem is az enyém volt.... És nem is mosás volt. :) Egyszer anyu remek, rózsaszín csupa műszál pólóját kellett volna kivasalnom. Rátettem a vasalót és máris készen volt az új középen vasalótalpnyommal ellátott haspóló. :) Nem is értem anyunak miért nem tetszett a dizájn... Pedig akkoriban még divatosnak is számított. Persze nem az oltári lyukkal a közepén...

A második ilyen történet a sötétkék ruhámmal esett meg, melynek gyönyörű fehér gallérja volt. A baj csak az volt, hogy mosáskor egy halványkék árnyalatot kapott a gallér. S hiába minden sikálás, sehogy sem akart kifehéredni. Gondoltam, ha óvatosan adagolom a hypot, abból nagy baj nem lehet. Lett... :) A gallér nem akart fehéredni, viszont a maró folyadék komótosan csorgott hátközépen, érdekes mintát marva a ruhába. Így lett nekem egyedi, absztraktmintás, kék ruhám. :D

Szerző: Berill Shero  2010.07.05. 08:57 Szólj hozzá!

Címkék: okosságok ala berill

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr122127608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása