Húha, most jut eszembe, hogy a leglényegesebb elemét kihagytam a szilveszteri bulinak. Illetve nem is nekem jutott eszembe, hanem a barátnőm hívta fel a figyelmemet,  hogy ezt a jelentős momentumot hogyan hagyhattam ki?!

És igaza van, mea culpa, maxima mea culpa. :D

Nos... A helyről már írtam, de a helyiségen belüli kulcspozíciót betöltőről még nem. :) Pedig ott töltöttük az este nagy részét.... És a buliban csinált összesen kb. 4 és fél darab kész is ott készült. Sose fogjátok kitalálni, hogy a mellékhelyiségről felejtettem el idáig szót ejteni.

Kocsmához mérten remekül felszerelt, kellően igényes wc-hez volt szerencsénk... Ha már bent voltál, mozdulni nem lehetett, az előtérben a tükör előtt 2 ember nem fért el, s ha ki akartál jönni a belső helyiségből, először magadra kellett húzni az ajtót. Amennyiben nem voltál elég gyors, akkor valakinek sikerült a hátadba állítania a kilincset. Mivel a tánctérnél nem lehetett fotózni telefonnal, a vaksötét miatt, így csak és kizárólag a budi előtti rész maradt. Mit össze szenvedtünk rajta, hogy sikerüljön legalább egy olyan képet csinálni, amin nem lóg a fejünk felett a női mosdót szimbolizáló bilin ülő kislány dombornyomata. :)

Persze a wc mániánk csak feltűnt a pasiknak is, úgyhogy kb. 3 percenként jött valaki megkérdezni, hogy minden okés-e nálunk. Alig lehetett őket lerázni.

Szerintem életem legjobb fényképe mégsem itt készült. :))

Szerző: Berill Shero  2010.05.22. 20:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr682000976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása