Metodika bankoknak ahhoz, hogy az ügyfelek biztosan megutálják őket. A hazai piacon előforduló bármely pénzintézet könnyedén megtanulhatja, elsajátíthatja és nagy hatásfokkal alkalmazhatja.
A számlavezető bankommal évekig meg voltam elégedve. Mivel hűséges ügyfelük vagyok, folyton bombáznak valami kedvezménnyel. A legutolsónak simán be is ugrottam. Tanulópénzt is fizettettek velem, de ne szaladjunk ennyire előre!
Szóval bevállaltam az ajánlott hitelkártyát. A kedves ügyintéző elmondta, kártyahasználati díjat csak egy év után kell fizetnem, s próbáljam ki, sok helyen lehet vele fizetni, ráadásul ha eddig és addig visszarakom a lóvét számlámra, még kamat sincs rá. Elolvastam a feltételeket, kedvezőnek tűnt, úgyhogy belevágtam. Nem is volt sokáig semmi baj, néha használtam a kártyát, de többnyire inkább nem. Egyre sűrűbben hívogattak a banktól, hogy akarom-e, meg vagyok-e vele elégedve, blabla. Kezdtem unni. Meg azt is, hogy tulajodnképp én egyáltalán nem használom ki a kártya nyújtotta előnyöket. Tudtam, hogy májusban kötöttem a szerződést, s úgy voltam vele, április végén beballagok a bankba és lemondom a kártyát, hogy ne kelljen a horribilis éves díjat kifizetni. A bank pechemre gyorsabb volt. Április közepén kaptam egy smt, hogy a hitelkártyatartozásom majd 18.000,-Ft, melyből 5.000,-Ft-ot április 30-ig be kell fizessek. Gyógyszer gurul, telefon felvesz, kedves ügyintéző 10 p-nél tovább várakoztatott, mikor megkérdeztem, hogy vajon jogos-e, hogy a szerződéskötés egy éves lejárta előtt majd másfél hónappal ők le akarják vonni a díjat? Pillanat, türelem, blabla.
Végszó: Nem a szerződéskötés ideje számít, hanem a KÁRTYAKIBOCSÁTÁSÉ!!!!!
Egyre ingerültebben kérdeztem, hogy ez vajon hol van leírva?! Mert, hogy a szerződésemben sehol nincs, ott csak a hitelintézeti törvényre van utalás. Újabb 10 p türelem.
Válasz: Hát ez a működési szabályzatban van.
Én: Összefoglalnám! Ha szerződést kívánok kötni az Önök tetves bankjával, akkor kérjem el a hitelintézeti törvényt, a pénzmosásról szóló törvényt, a számviteli és működési szabályzatot?
Ügyintéző: Erre nem tudok mit mondani.
Én: Remek. Akkor ember legyen a talpán, aki végigvárja, míg én elolvasom a szabályzatokat!
Természetesen a csaj erre sem tudott mit mondani.
Másnap levonták az 5 rugót. Úgy, hogy még sehol sem volt a megadott határidő. Aztán beballagtam a bankba, ahol CIRKA MÁSFÉL ÓRÁIG VÁRTAM! Az ügyintéző, aki hívott közölte, hogy a folyószámlámhoz hozzá tud nyúlni, de a hitelkártyát nem tudja elintézni... Közel voltam hozzá, hogy ott hagyom az egészet, mikor két percen belül csak szólítottak. Az ügyintéző elmondta, hogy a kolléganője jutalékot kap az után, ha bepaliz valakit a kártyára és kötelessége lett volna tájékoztatni arról, hogy a kibocsátástól számít az egy év, mindegy én mikor kötök szerzdődést. Konkrétan az anyjuk picsáját!
Jó, végre kijövök....
Eltelik két nap egy nagy áruházban megpróbáltam fizetni. Nem fogadta el a kártyámat. 2x is elutasította. Másnap beballagok ismét a bankba. Az az ügyintéző volt, aki korábban a hitelkártyaszerződést kötötte. Ránéz a kártyára és közli velem, hogy ez még május végéig érvényes, bátran használjam. A számítógépes programba még véletlenül sem tekint be.
Hó eleje, halvány kísérlet arra, hogy kártyával fizessem ki a bérletemet, amit szintén elutasít a rendszer. Elballagok az automatához, ahol azonnal el is nyeli a kártyámat. Hurrá. Telefon, ahol a hang közli, hogy a kártyámat MEGSZÜNTETTEM! Mondom a hitelt. Nem a folyószámlát. Hát sorry, de az is megszüntetésre került.
Megkérdem mikor lesz kész az új kártyám. Kb. május közepe, majd küldik a számlavezető bankhoz. Kérdem, máshova nem lehet? Telefonos: De, lehet, nézek tovább nyitvatartó bankot. Nézett.
Másnap bemegyek oda. Az ügyintéző közli, hogy semmi akadálya, hogy oda kérjem a kártyámat... Persze MEG KELL VÁRNI, MÍG A SZÁMLAVEZETŐ BANKHOZ MEGÉRKEZIK. Ha megérkezett át tudom kérni!
I LOVE BANKS FOREVER! BOA... :(
Utolsó kommentek