Valaki árulja el nekem, hogy miért mindig hétvégére romlik el az idő?

Mondjuk, ha nem lett volna így, nem fényképezhettem volna ezt:

Persze azért ettől függetlenül sem vagyok oda az időért.

Remélem minden olvasóm elment szavazni. :) Én elmentem, s akikkel az ismerőseim közül beszélgettem, szintén sokan voltak. A végeredményt meg nem biztos, hogy ki tudom várni.

Zsúfoltak voltak a napok mostanában, de ígérem hamarosan a megszokott módon is jelentkezem. ;)

Szerző: Berill Shero  2010.04.11. 22:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr451913139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása