A nagy érdeklődésre való tekintettel a folytatás:

A kupaktanács összedugta fejét, hogy a sütis csel után mit lehetne még bevetni. Jött a világmegváltó ötlet, hogy Grabovszky mindenkivel nagyon kedves, és udvarias, nehéz őt kihozni a béketűrésből, haragudni sem lehet rá, épp úgy, ahogy ő sem tud másokra haragudni. Na már most, gróf urat elvittem magammal edzeni. Azóta is rendszeresen megkérdem tőle, hogy mikor lesz a következő alkalom, amikor újra eljön velem. A haditanács úgy döntött, hogy Grabovszky lesz a következő csel.

Az ifjú úr berobbant az irodába, majd mikor kérdeztem tőle valamit, olyan hangsúllyal szólt vissza, hogy dr. Jogerős ijedtében eldobta a tollát. Persze én is meglepődtem, majd megkérdeztem, hogy mire véljem ezt a hangnemet. Gróf Grabovszky sértődötten kivonult... A történet fonalát gabalyítva megemlítettem Jogerős Palinak, hogy korábban eljött velem edzésre Grabovszky, akinek szemmel láthatóan akkor még semmi baja nem volt..... Nem sokkal később bejött Kínai Lányka és arra panaszkodott, hogy az irodájukban egyre feszültebb a légkör, Grabovszky megkérte Nagy Hódító Alexandert, hogy ne is szóljon hozzá. Ez után a kis szösszenet után munkáról folyt a szó. Aztán a nap folyamán csak piszkálta a dr. Úr csőrét a szitu, na meg persze az enyémet is, hogy Grabovszkyt vajh mi lelhette. :) Jogerős nem bírta túlzottan sokáig. Egyszer csak feldobta a tutit. Szerinte a probléma abban gyökerezik, bár hozzátette, hogy ez csak a saját magán véleménye, hogy Grabovszkynak én bejövök. És rosszul érinti, hogy cicázom vele, elhívom edzésre, közben meg Hódító Alexanderral flörtölünk. Én persze adtam a meglepettet, hogy hát nem is gondoltam volna, hogy a grófnak bejövök, mert hát ugyan aranyos, kedves, meg udvarias is, de másokkal is ilyen. És hogy nekem eszem ágában sem volt megbántani.

Dr. Jogerős annak tudatában, hogy tudja a tutit üdvözült mosollyal járt-kelt napokig. :))

Szerző: Berill Shero  2009.09.06. 12:17 Szólj hozzá!

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr821363347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása