A Duna korzón járt a levegő június 15-én. Szerencsére. Mert így egészen sokan látogattak ki az aznapi dedikálásra. Emberek, rengeteg könyv, szuper hangulat. Ennyi, ha röviden akarom összefoglalni.

Ha kicsit hosszabban, akkor először is köszönetet kell mondanom az Aposztróf Kiadónak, hogy lehetőséget biztosítottak a dedikálásra. Még, ha nem is állt akkora sor a pavilon előtt, mint Závada Pál dedikálásánál, de azt gondolom, hogy egy kezdő írónak/költőnek ez óriási élmény. Én konkrétan lubickoltam a pozitív energiákban. Nagyon jó asztaltársakat kaptam, Takács Annamária költő és Tímár Gábor író személyében. Előtte pedig tartalmas eszmecserét folytattunk Greta May-jel, akinek már három krimije is megjelent két másik mű mellett az Aposztróf Kiadónál. Mindeközben felbukkant Tatár Rózsa, író, újságíró, a Művészeti Kávé- és Teaház megálmodója, akinek mindenkihez volt egy kedves szava.

Észre sem vettem, úgy elrepült az idő. Még éppen el tudtam csípni Bíró Szabolcsot, a székirodalom kitalálóját. Feldobódva, új élményekkel gazdagon tértem haza. Az új szerzeményeimmel megrakott bőröndöt alig bírtam haza húzni.

És íme a kötet:

64833476_1022150201467413_4801146573566246912_n.jpg

És az én novellám eleje:

64572479_339505300055795_2943730259230457856_n.jpg

fotó: saját

Szerző: Berill Shero  2019.07.01. 20:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr114897252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása