Tegnap posztoltam, hogy mit alakított a Volán és a MÁV. Mára ez utóbbi felülmúlta önmagát.

A délután folyamán lehetetlen volt bejutni a városba, leszállítottak, mondván váltóhiba van. Már leszálláskor egy jó képességű IQ fighter liba telefonon szidta valakinek az egész világmindenséget. A villamoson többen meg akarták verni a stílusa miatt, de időben leszállt. Szerintem azt se tudta volna, hogy miért kap... :p Az állomástól villamossal el a végállomásig, majd metróra váltottam, míg végül megkíséreltem a 4-6-ra felszállni. Illetve csak szerettem volna, mivel ott egy BKV formaruhát viselő fazon a buszmegállóba terelt minket. Az Oktogon és a Jászai Mari tér között villamospótló járt. Persze, értem, baleset...

Semmi baj, haza indulásig még bármi megjavulhat! - gondoltam én naivan.

Kedves vasutasok (és tényleg azok!) a https://www.facebook.com/groups/elegemvanamavbol/ csoportban azt írták, hogy egy váltó hiba kb. három óra alatt orvosolható. Most fél hét múlt és jött mellé a síntörés. A hivatalos utastájékoztatás pedig megint kb. egyenlő volt a nullával. Röpke két óra alatt jutottunk el egy 35 km-re fekvő településre. Az utasok jelentős része a fenti face csoportban kommunikált.

Ott még legalább van szolidaritás és tájékoztatás. És az ott felbukkanó MÁV alkalmazottak nagy része tényleg valós idejű tájékoztatást nyújt. Ennek kéne a követendő példának lenni, mert nem iskola kell hozzá, csak emberség!

A főállomáson megint nem voltak a helyzet magaslatán, előbb 25 perc késést mondtak, majd mikor lejárt, 10 percekkel feljebb stórfolták az indulási időt, aztán egyszer csak hopp, megint randomra indult a vonat. De közben a személyt a zónázó előtt kiengedték, az utánunk jövő zónázót pedig úgy konferálta be a MÁV, mintha minden rendben lenne. Meddig tartana a gép nyomogatása helyett egy hús-vér embernek elmondania, hogy ekkor és akkor ez meg az lesz?!

Köszönet az utastársaimnak a türelemért, a csoport vasutas tagjainak a tájékoztatásért. Azt hiszem nem csak én, mások is úgy vannak vele, ha legalább tudjuk az okot és megközelítőleg pontos információkat kapunk, akkor kevesebb zokszóval vészeljük át a kimaradásokat, késéseket.

Szerző: Berill Shero  2018.05.18. 18:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr1013977896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása