Mondhatom, hogy egészen jó úton haladok. Korábban se voltam éppen formakövető, de sokan megemelték kalapjukat, mikor tavaly egyedül elkerekeztem Passauba. Ezzel kezdődött a nagyobb lépés.

Aztán idén régóta dédelgetett álmomat is megvalósítottam. Kb. 1 cm-es hajat vágattam. A facebook képemhez érkezett hozzászólások megerősítettek abban, hogy jó úton járok. Az utcán megnéznek, jó értelemben, olyan emberek jegyzik meg, hogy szuperul áll ez a haj, akikkel sosem beszélgettem még. Az ismeretségi körömben többen is elmondták, hogy jobban nézek ki, mint évekkel ezelőtt, remek a kisugárzásom. Nos igen, ennyit tesz, hogy jól érzem magam a bőrömben és csupa olyan dolgot teszek, amihez kedvem van. A korlátokat, elvárásokat meg szépen magam mögött hagyom. Lépésről lépésre.

Azt kívánom mindenkinek, aki azt írta, hogy ő is szeretett volna ezt vagy azt kipróbálni, de nem volt hozzá mersze, hogy tegye meg! Sose késő változtatni! A világot a változások viszik előre. És mi emberek nagy dolgokat úgy tudunk véghez vinni, ha először aprókat teszünk!

Szerző: Berill Shero  2017.06.27. 22:06 Szólj hozzá!

Címkék: okosságok ala Berill

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr5012603377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása