Be kell vallanom,  függő vagyok. :)

De nem ám alkohol, szerencsejáték vagy drog, hanem például írás és olvasás függő. És sajnos fotózás függő is. :) Amikor a telefonomat megvettem, az egyik fő szempont az volt, hogy olyan kamerája legyen, amivel szép képeket lehet készíteni. A fényképezőgéppel ellentétben ez többnyire a kezem ügyében van és imádok mindenféle számomra érdekes, tartalommal, hangulattal bíró helyet, tárgyat, embereket fotózni.

Legutóbb olyan élményben volt részem, ami ritkán adatik meg. A jégzajlást néztem a Dunán, a Margit híd lábánál. Olyan alacsony volt a vízállás, hogy a híd pillérét meg lehetett kerülni és a Parlamentet szó szerint a Duna közepéről fotózhattam. Mivel nem ide készültem, így csak a telefon volt nálam, de fogadjátok szeretettel az ott készült képek közül az egyik kedvencemet.

16229543_1197050043681432_883196316_o.jpg

Szerző: Berill Shero  2017.03.01. 20:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr6512166473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása