Az egyik ismerőssel megesett tanulságos eset:
Az ismerős albérletben lakik, ahol az áramszolgáltató napok óta nem kapcsolja vissza az áramot. Természetesen az incidens egyedi, hiszen az albérletben mindig minden be van fizetve időre. A tulajdonos az albérlő előtt hívja az ELMÜ hibabejelentő vonalát. Szokásos ide kapcsolás, oda kapcsolás, majd végre a sok géphang és azonosítás után egy élőlény. Kedves érdeklődés, hogy miért nincs még visszakapcsolva az áram?
Az ügyfélszolgálatos rutinos munkatárs, megjegyzi, hogy biztos nem volt otthon senki, amikor voltak kint. A tulaj cérnája fogy, megjegyzi, hogy kint van az óra a lépcsőházban, nem kellett otthon lennie a visszakapcsoláshoz senkinek sem.
Akkor biztos nem kapcsolták vissza a főbiztosítót. Mondják, hogy de visszakapcsolták, ám úgy sincs áram.
Az ügyfeles megkérdezi, de biztos? Mert a kollégái mindig lekapcsolva hagyják.
A tulaj mondja, hogy biztos.
Jó, akkor várjanak - kéri a nő -, megnézi az adatbázisban, hogy befizették-e a számlát és hogy voltak-e kint a munkatársai. Eltelik jó néhány perc, mire közli: „Köszönöm türelmét, igen, látom a befizetést a rendszerben. A kollégák nem voltak kint visszakapcsolni.”
PIFFF!!!!
Ezt nekik lehet. Ha Te csúszol a számlabefizetéssel, jaj Neked! De hogy leolvad a mélyhűtőd, tönkre megy a kajád, elveszik egy fontos projekted stb., az senkit nem érdekel.
Utolsó kommentek