Hajrá magyarok!!!

Amit ma a foci eb-n a magyar csapat letett az asztalra, az igen. :) Tudom, most sokan megköveztek, de képes voltam a házi bajnokságon az osztrákokra fogadni. Hogy miért?

Azért, mert kishitű vagyok. Kishitű, mint az ország népe. De! Amit ma láttam, az fenomenális volt. A meccset nem egyedül, hanem sok-sok magyarral és egy kínai! házaspárral és a kisfiukkal néztem a Westend Sportteraszán. Fantasztikus hangulat volt, jó volt látni, hogy mindenki egyként szurkol. Rendbontás nélkül ment le az esemény, még úgy is, hogy mindenki folyamatosan felugrált és sokan alig láttak az előttük állóktól. De egy közösséget alkottunk, senki nem szidott senkit és nagyon jó volt a hangulat.

Voltak ott ősszurkolók, lányok-fiúk vegyesen, de voltak olyanok is, akikről az ember álmában sem gondolná, hogy leköti őket egy focimeccs. Szuper volt  hazafelé azt is hallgatni a pláza cica kinézetű lánytól, amint bevallja a telefon túloldalán lévő félnek, hogy bizony ő is Ausztriára fogadott, de titkon remélte, hogy a magyarok elverik őket. Nos, így voltam vele én is!

Jó kis csapat, jó kis nép vagyunk!

És hajrá, hajrá magyarok!!!

 

Szerző: Berill Shero  2016.06.14. 22:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr548810698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása