Hello Mindenkinek!

Képzeljétek el, Gazdi elvitt a barátaihoz kutyanézőbe. De nem akármilyenbe! Volt ott egy törpe és egy óriás schnauzer fiú. Nos, a kisebbel hamar megbékéltem, de a nagyobbik srác nem volt szimpatikus. Nem tudom melyikőjük harapta meg a fülemet, csak azt vettem észre, hogy vérzik. :( Mondjuk nem éreztem, hogy fáj, de azért beecsetelték. 

És szégyenszemre hiába én voltam a vendég, mégis a házigazdákat zárták kennelbe. Engem meg úgy vizslattak, mintha tenyészszemlén lettünk volna. Kicsit ideges voltam. Szerintem Gazdi is. Aztán végül csak békén hagytak, mikor ők a lakásba mentek, én lefeküdtem az ajtó elé. Aztán a házigazdák két kislánya kijött játszani velem. Az már jó móka volt! Rohangáltunk a kertben, labdáztunk, meg szétpancsoltunk egy csomó vizet. Tetszett nekik, hogy én imádom a vizet, így azon szórakoztak, hogy miért rakom bele az egyik mancsomat mindig ivás közben. Hát ezt én se tudom, de vicces, mikor kiborul és szétfolyik az egész. Persze ezt Gazdi barátnője a lakásban nem szokta élvezni, mindig azt mondja, hogy tiszta kosz lesz tőlem a járólap. 

A fiúkkal nem akaródzott foglalkozni, pedig az eredeti cél az lett volna, hogy legyünk mi is barátok. A vendéglátók azt mondták, hogy még néhány alkalom és minden rendben lesz, bár erősen ajánlották Gazdinak, hogy vigyen el iskolába. Nem tudom mi az az iskola, de ha játszani fogunk, már mehetünk is! :)

Volt némi pórázfegyelemre tanítás, de az nekem unalmas volt, így nem túl sokáig csináltuk. Egy fél napot töltöttem el a Gazdi barátainál, végül pedig a barátnőjéhez mentünk. Hát addigra én úgy elfáradtam, hogy csak na! Annyi inger ért, hogy eldőltem az előszobában és végem volt, mint a botnak. 

Ne nevessetek ki érte, de azért mégis csak egy gyerek vagyok, nem?!

Szerző: Berill Shero  2013.05.18. 12:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr815295360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása