Nehogy azt higgyétek, hogy elfelejtettelek titeket, csak épp annyi minden történik mostanában, hogy csak kapkodom a fejemet.

Pl. egészen jól belejöttem az ugatásba. Meg a kullancs összeszedésbe.

Gazdi és barátnője jó múltkoriban olyan 30 darabot szedett ki belőlem annak ellenére, hogy naponta többször is átnéznek. Ezek után úgy döntöttek, hogy amíg nem kapom meg a szükséges oltást, vagy nem lesz megfelelő nyakörvem, nem mehetek velük horgászni. :(

DSCF2844.jpg

Meg persze már hideg is van, én pedig imádok úszni.

DSCF2903.jpg

A horgászatban az is jó, hogy Miaú nem jön velünk.  És hogy lássátok kivel van dolgotok, íme róla is egy kép. DSCF2673.jpgNem tudom miért dühít egyre jobban, pedig jó pajtás. Néha meghagyja a kajáját, amit örömmel falok fel.

Mondjuk, ha bemegy Gazdihoz a lakásba, mindig ki van tessékelve, magamban jól szoktam rajta mulatni, de azért úgy csinálok, mint aki nagyon haragszik rá és megpróbálom elkapni. Ilyenkor van ám sivalkodás Gazdi részéről. Nem is értem, miért, arra még sose gondolt, hogy labdával a számban úgyse tudok benne kárt tenni? :)DSCF2683.jpg

Visszatérve a fránya kullancsokra...

Néhány napig volt velem valami, nem esett jól az elém tett táp se, csak a császárszalonnát mazsoláztam ki belőle és játszani se volt kedvem. Gazdi nagyon megijedt, ki is hívta a doktor bácsit, de hál istennek nem a kullancs okozott bajt. 

Most már újra jól vagyok!

Mancsolás: Trudi

Szerző: Berill Shero  2012.10.12. 19:39 Szólj hozzá!

Címkék: kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr804829376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása