A megérkezésem nem volt épp zökkenőmentes, mert elég sokat utaztattak, amit nem tűrtem túl jól. Azt hittem oda kerülök én is, ahová a tesóm, de estére világossá vált, hogy körülöttem nem lesznek gyerekek, meg játszópajtások.Viszont egy hatalmas területet birtokolhatok. 

 

Este Gazdi játszott velem, de én szinte végig sírtam az éjszakát. A kocsibejárótól a házig köves út vezet, a tappancsaimnak szokatlan volt, így nem is nagyon fedeztem fel az udvart. Viszont Gazdi mondta, hogy a füvön menjek el a bejáratig, azon egészen más volt a járás, így a mai napig is azt használom, ha eszembe jut.Kertem 2.jpg Mellékelek képet a kertről is. Itt az elején látszik, hogy hol a fű és hol a kavics.

A vizet és a bokrokat nagyon szeretem, remekül lehet bújócskázni. Bár első este annak örültem, hogy kaptam enni és inni, meg egy sarkot. 

Másnap Gazdi elment valahova, senki nem foglalkozott velem, így csak kuksoltam a fekhelyem mellett egész nap. Aztán délután megjött Gazdi és hozott magával még valakit. Elég hamar összebarátkoztunk, vele is jókat lehet játszani. Például bújócskát is! Kukuccs1.jpg

Most lepihenek kicsit, hosszú volt a nap, majd még jelentkezem!

Trudi

Szerző: Berill Shero  2012.06.10. 21:29 2 komment

Címkék: kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr894561807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hüpike 2012.06.11. 19:19:31

Nagyon aranyos! Honnan lehet elrabolni? :)

Berill Shero 2012.06.13. 21:42:21

@hüpike: Óh, hát nem hagyná magát elrabolni, de azért titkosak a paraméterek! :)
süti beállítások módosítása